Re: Laikinoji eko gyvenviete

  • justafd
    Message 1 of 7 , Apr 28, 2010
      Kalbu asmeniskai uz save.
      Esu busimas bioenergetikos meistras.
      Tobuleti nemeginu, tai darau pastoviai.
      Ta vieta yra tikrai sauni energetiskai.
      Ko mokysiuos tikslai? Neisivaizduoju.
      Pasilieku galimybe buti nustebintas :)
      Jeaigu esi skaites Karlos Kastaneda. Praktikaves samoningus sapnus, pranini gydima, sekes zenklus ar kazka panasaus, tuomet suprasi.

      Pagal mane.
      Ileisti saknis spesiu visada.
      Manau visa tai aktualu tik tiems kurie Dar renkasi kur gyventi.
      Ten keliauju nes yra visos saligos.
      Galu gale jeai suprasiu, kad mano gyvenimo tikslas yra gyventi pavandediniame laive azijos pelkese, salia eskimu, tai taip ir darysiu.
      Neprarasiu pinigu perkant zeme, namus ir visa kita :)
      Kas blogiausia begali nutikti, tai turesiu sauniu prisiminimu is tokios gyvenvietes.
      Kadangi , pasikartosiu, jeai kas nepatinka ar apsisprendei.
      Visada galima susikrauti lagamina ir keliauti kitur :)

      Matau visiems istrigo pasibuvimas pas Vilija.
      Moterys apskritai, turi savo mastymo architektura.
      Jos tikslu miglotumas bus istaisytas.