Re: [Meileserdve] Laikinoji eko gyvenviete

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 7 , Apr 27, 2010
      Puiku, Linai,

      po to atvažiuokite pas mus ir kurkite nelaikiną ekogyvenvietę šalia
      mūsų. Labai kviečiame.

      Laimis Žmuida
      www.ekonaujienos.lt

    • Tadas Lomanas
      Message 2 of 7 , Apr 27, 2010
        Jei norėtumėt kurti nuolatinę ekogyvenvietę tai pas mane galite prisijungti kar ir šiandien :)
        (taip pat kaip ir prie kitų gal 10-ties Lietuvoje kuriamų nuolatinių ekogyvenviečių).

        Tadas :))

        2010-04-25, justafd <justafd@gmail. com> rašė:
> [...]
        > Norintiems tikrumo savyje ir aplinkui mus.
        > Stojame i gamtos mokykla.
        > Reikalingi amatininkai ir ryztingi zmones.

      • justafd
        Message 3 of 7 , Apr 28, 2010
          Laikinoji yra ne nuolatine. Nebent tu to nori.
          Asmeniskai man, sioje gyvenvieteje mano tkslas yra mokytis ir tobuleti. Bendruomenes sudetyje.
          Susikrauti kuprine ir keliauti po pasauli vienas - jau dariau.
          Isikurti galiu ir siandiena.
          Is kuriamu Gal 11-kos.

          Message 4 of 7 , Apr 28, 2010
            Labas,

            > Asmeniskai man, sioje gyvenvieteje mano tkslas yra mokytis ir tobuleti.

            O ko ten mokinsiesi ir kurioje srityje bandysi tobulėti?

            Laimis Žmuida
            www.ekonaujienos.lt
          • Maug Lee
            Message 5 of 7 , Apr 28, 2010
              > O ko ten mokinsiesi ir kurioje srityje bandysi tobulėti?

              matyt mokysis gyventi prasmingai, kad paskui kažkada galėtų taip gyventi :)
              --
              M.Lee
            • justafd
              Message 6 of 7 , Apr 28, 2010
                Kalbu asmeniskai uz save.
                Esu busimas bioenergetikos meistras.
                Tobuleti nemeginu, tai darau pastoviai.
                Ta vieta yra tikrai sauni energetiskai.
                Ko mokysiuos tikslai? Neisivaizduoju.
                Pasilieku galimybe buti nustebintas :)
                Jeaigu esi skaites Karlos Kastaneda. Praktikaves samoningus sapnus, pranini gydima, sekes zenklus ar kazka panasaus, tuomet suprasi.

                Pagal mane.
                Ileisti saknis spesiu visada.
                Manau visa tai aktualu tik tiems kurie Dar renkasi kur gyventi.
                Ten keliauju nes yra visos saligos.
                Galu gale jeai suprasiu, kad mano gyvenimo tikslas yra gyventi pavandediniame laive azijos pelkese, salia eskimu, tai taip ir darysiu.
                Neprarasiu pinigu perkant zeme, namus ir visa kita :)
                Kas blogiausia begali nutikti, tai turesiu sauniu prisiminimu is tokios gyvenvietes.
                Kadangi , pasikartosiu, jeai kas nepatinka ar apsisprendei.
                Visada galima susikrauti lagamina ir keliauti kitur :)

                Matau visiems istrigo pasibuvimas pas Vilija.
                Moterys apskritai, turi savo mastymo architektura.
                Jos tikslu miglotumas bus istaisytas.