anastasiukams Lietuvoje 8 metai. Kvieciame i svente

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 3 , Jan 22, 2010

      kaip zinote bus svente. Jei kas nezinote, tai sekite informacija www.anastasija.lt. O jei sekate, tai turejote matyti ir komentarus po zinutemis. O jei nematete, tai as cia pasakysiu. :)

      Rolandukas sukure filmuka kvietima i 8 metu jubilieju. Is pradziu ten mano nuotrauka labai didele buvo ideta dangaus fone, tai paprasiau, kad isimtu. Tame kvietime dar visokiu foto prideta. Galite rasti ir save. Tai pries platinant viesai si filmuka but gerai, kad paziuretumet ji ir pasakytumet ar nepriestaraujate, kad jusu nuotraukos idetos. Zodziu, kad nebutu nuskriaustu po to.

      Video cia:
      http://www.youtube.com/watch?v=E3jfgNG3cqY

      Laimis Zmuida

    • Rolandas Juodzbalis
      Message 2 of 3 , Jan 23, 2010
        Laimis Zmuida wrote:

> [...]
        > Tai pries platinant viesai si filmuka but gerai, kad paziuretumet ji ir
        > pasakytumet ar nepriestaraujate, kad jusu nuotraukos idetos. Zodziu, kad

        Labas,

        Tik pries isleisdami galutini varianta, klaidas pataisykit :)

        Rolandas
      • Neringa Vaitkeviciute
        Message 3 of 3 , Jan 26, 2010
          prašau išimti mano nuotrauką iš Žemės šventės.
          Neringa