parduodama sodyba

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2009
      Laba diena,

      visai salia musu parduodama sodyba. Jei kas buvote pas mane, tai tikrai zinote ir musu kaimynes bitininkes sodyba. Tai stai ji ir parduodama. Jei kas nebuvote pas mane, tai galiu pasakyti, kad sodyba yra apie 12 km nuo Ukmerges link Kauno, iki Sventosios upes nuo jos gal kilometras. Privaziavimas prastas, elektros nera. Yra namas, tvartas-darzine, virtuvele, kletis, sulinys... Plius 6 hektarai zemes kartu su sodyba. Mociute minejo skaiciu 150 000 Lt. Kazkodel manau, jog deretis galima. :) Jei susidomejote prasom kreiptis i mane.

      Laimis Zmuida