Re: [Meileserdve] Molinės sienos

  • irina gaizauskiene
    Message 1 of 3 , Jul 1, 2009

      aciu uz nuotraukas. mane tikrai sudomino - ypac tai, kad jie deda molio-siaudu kose ant tokios savotiskos mediniu groteliu "armaturos" - tada geriau laikosi, galbut reikes panaudoti sia ideja. jei dar butu galimybe, paprasykite, Linai, tegul atsiuncia daugiau nuotrauku su aprasymais, kuriose atsispindetu ivairus technologiniai molines statybos procesai.

      Irina

      2009/7/1 Linas D. <linasd@...>
      Sveiki,

      draugė iš Japonijos atsiuntė nuotraukas kaip jie daro molines namelio
      sienas. Gal kažkam bus įdomu. Ji gyvena saloje, kurioje vasaros gan
      karštos, bet žiemom būna sniego ir apie -5C šalčio, tad klimatas kiek
      panašus į Lietuvos.

      http://picasaweb.google.com/yukolovingnature/EarthenWallMaking#

      Linas

      <*> Your email settings:
         Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to:
         (Yahoo! ID required)

      <*> To change settings via email:
         mailto:Meileserdve-digest@yahoogroups.com
         mailto:Meileserdve-fullfeatured@yahoogroups.com

         http://docs.yahoo.com/info/terms/

    • Tomas.
      Message 2 of 3 , Jul 3, 2009

        Mano pažistamas - vyresnio amziaus vyras turi ~6ha nedirbamos zemes Kelmės
        r. netoli Šaukėnų (nuo Kauno 145 km.). Ruošiasi ten isikurti ir iesko
        bendramincio-kaimyno-pagalbininko (amzius nesvarbu) su panasiomis idejinemis
        nuostatomis. Uz pagalba atsilygintu - zemes sklypu.

        Prasau, perduokite sia informacija zmonems, kuriems tai galetu būti idomu.
        Susidomejusieji - rasykite man vedlietuvis@... .

        Tomas.

        database 4212 (20090703) __________

        http://www.eset.com