Molinės sienos

  • Linas D.
    Message 1 of 3 , Jun 30, 2009

      draugė iš Japonijos atsiuntė nuotraukas kaip jie daro molines namelio
      sienas. Gal kažkam bus įdomu. Ji gyvena saloje, kurioje vasaros gan
      karštos, bet žiemom būna sniego ir apie -5C šalčio, tad klimatas kiek
      panašus į Lietuvos.

      http://picasaweb.google.com/yukolovingnature/EarthenWallMaking#

      Linas
    • irina gaizauskiene
      Message 2 of 3 , Jul 1, 2009

        aciu uz nuotraukas. mane tikrai sudomino - ypac tai, kad jie deda molio-siaudu kose ant tokios savotiskos mediniu groteliu "armaturos" - tada geriau laikosi, galbut reikes panaudoti sia ideja. jei dar butu galimybe, paprasykite, Linai, tegul atsiuncia daugiau nuotrauku su aprasymais, kuriose atsispindetu ivairus technologiniai molines statybos procesai.

        Irina

        Sveiki,

        <*> Your email settings:
           Individual Email | Traditional

        <*> To change settings online go to:
           (Yahoo! ID required)

        <*> To change settings via email:
           mailto:Meileserdve-digest@yahoogroups.com
           mailto:Meileserdve-fullfeatured@yahoogroups.com

           http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • Tomas.
        Message 3 of 3 , Jul 3, 2009

          Mano pažistamas - vyresnio amziaus vyras turi ~6ha nedirbamos zemes Kelmės
          r. netoli Šaukėnų (nuo Kauno 145 km.). Ruošiasi ten isikurti ir iesko
          bendramincio-kaimyno-pagalbininko (amzius nesvarbu) su panasiomis idejinemis
          nuostatomis. Uz pagalba atsilygintu - zemes sklypu.

          Prasau, perduokite sia informacija zmonems, kuriems tai galetu būti idomu.
          Susidomejusieji - rasykite man vedlietuvis@... .

          Tomas.

          database 4212 (20090703) __________

          http://www.eset.com