kvieciu i braskiu ir vaistazoliu pieva

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 4 , Jun 28, 2009

      pas mus jau prinoko laukines braskes. Prasome atvykti valgyti. Galėsit ir paciu braskiu daigu prisikasti. Taip pat kaip tik geras metas vaistazolems rinkti. Be to, parodysiu darzus tiems, kas geresniu uz mane neturi. :)

      isankstinis susisiekimas didina tikimybe, kad visi bus laimingi... :)

      Laimis Zmuida
    • Raimundas Vaiciunas
      Message 2 of 4 , Jun 29, 2009
        Aciu uz maloniu kvietimus ...Kokiu vaistazoliu dabar laikas? Ka patartum zolynu zinove?

        2009/6/28 Laimis Zmuida <zmuida@...>

        Sveiki,

[...]

      • Rasa Ramanauskaitė
        Message 3 of 4 , Jun 29, 2009
          Aciu uz kvietima, man butu idomu apsilankyti, tik jeigu kas priimtu i
          ratus. Jei susidarys vaziuojanciu grupele, gal pavyks prisijungti.

        • Laimis Zmuida