Exhibit in Caracas

  • mariella33102
    Message 1 of 1 , Nov 19, 2005
      Hello Jill:

      Today, after not being in Caracas for more than a month, I am
      reading the messages on the list and it was a very pleasant surprise
      for me to find your sincere, warm and nice welcome to the South
      American artists. Bravo for you!! Thanks for posting it written in
      Spanish; some of us don't speak English and some of the members of
      the list don't speak Spanish but always there is someone that
      underestand both languages.

      Nora Cano had a successful opening night in her exhibit last
      Thursday, here in Caracas. Her books were in the company of works of
      two excellent painters and one sculptor. Her books and marbled
      papers had wonderful reviews.

      Hugs to all of you,

      Mariella Soto de Niño
      Caracas, Venezuela.

      P.S. Translation follows.

      Hola Jill:

      Hoy, después de no estar en Caracas por mas de un mes, estoy
      leyendo los mensajes de la lista y me he encontrado con la agradable
      sorpresa de tu sincera, calida y agradable bienvenida a las artistas
      de America del Sur. Bravo por ti!! Gracias por escibirla en Español;
      algunos de nosotros no hablamos Ingles y algunos de los miembros de
      la lista no hablan Español, pero siempre habra alguien que entienda
      ambos idiomas.

      Nora Cano tuvo una exitosa noche en la inauguracion de su
      exposicion. Sus libros estuvieron acompañados de las obras de dos
      excelentes pintores y un escultor. Sus libros y papeles marmolados
      obtuvieron opiniones maravillosas.

      Abrazos para todos ustedes,

      Mariella Soto de Niño
      Caracas, Venezuela.