7170To Elsje

  • hamburgerbuntpapier_de
    Jun 29, 2013
      Elsje, als je naar de kb gaat maak een afsprak met Henk Porck. Vraag hem om je de suminagashi's en de marmers in de collectie te laten zien. Dat is een schitternde collectie en je gaat veel leren, van de papieren en van Henk.
      Als je van plan bent deze November naar de boekkunstbeurs in Leiden te gaan, zou ik je graag aan mijn tafel begroeten.

      That was the fun part, now the same in English:
      Elsje, when going to the Hague make a date with Henk Porck and ask him to let you see the sumis and marbled papers in the collection. They are having a phantastic collection, and you'll learn a lot from the papers as well as from Henk.
      In case you're planning to visit the Book Arts Fair in Leiden in November I'd be happy to greet you at my table.

      Susanne Krause
    • Show all 9 messages in this topic