  • Sasha
    Message 1 of 1 , Jun 10, 2001
      Mailing lista "LESKOVAC NA INTERNETU" br.50
      Da li se secate, bila jednom jedna lista...
      Jubilarni i POSLEDNJI BROJ, a mozda i nije?

      Evo nas vec nekoliko meseci u "demokratiji"
      a evo i kako se moze opisati ono sto smo dobili:

      "Mesecina,mesecina,podne li je,joj,joj,
       sunce sija,sunce sija,ponoc li je,joj,joj,
       niko ne zna, niko ne zna, STA TO SIJA."

      POUKE ZA OVU NEDELJU:
      ---------------------
      "Sjasi Kurto da prodamo konja!"

                 Djordje Djordjevic, 16 godina

      DOS nam polako,ali sigurno, izlazi na NOS.

      KUCA CVECA SRPSKA SRECA!

      BANDITSKI REZIM
      ===============
      Srpska tragedija pocinje 1943. godine odlukama
      AVNOJ-a. Zbog toga postaje krupno politicko pitanje
      KO PLACA ODRZAVANJE KUCE CVECA i MUZEJA 25. maj,
      ili kako se vec zove. Poreski obveznici? Ovo ce
      pitanje valjda doci na red kod "novih" vlasti i
      ostaje nam da se nadamo da cemo ga resavati kao
      CIVILIZOVANI ljudi.

      NE VLADINO I HUMANO
      -------------------
      Nova rubrika, posvecena aktivnostima NVO,
      i JOS ne znaci da je VLADINO NE HUMANO.

      "Cak i donatori insisistiraju da nevladino
      postane vladino, inace nema para. Toliko i
      o Zapadnoj demokratiji."
                                        Milena

      KARIKE KOJE NEDOSTAJU
      ======================
      "Ah, Karici koji nedostaju. Jednom Karic,
       uvek Karic."
                                  Milena

      STA DALJE
      ==========
      "Nastavili su legalno sve sto je naraod mislio
      da SPS i sateliti rade ilagalno, sacuvali su
      legalitet, legitimitet i kontinuitet!"
                                            Milena

      NOVA DRZAVA
      ===========
      Savezni ministar unutrasnjih poslova izjavljuje,
      priblizno:
      "Sa zakonom ili bez zakona saradjivace se sa Hagom."
      Lepo, legalno i legitimno, ali zasto je onda potroseno
      500.000 DEM za rad Skupstine Srbije. Za koga su ti
      zakoni? E, i sta mi obicni smrtnici mozemo da ocekujemo
      od pravne drzave kada ce ministar svog bivseg predsednika
      da hapsi bez zakona? A da su legalisti poslusali volju
      naroda, do sada bi istraga i sudjenje Milosevicu u
      Hagu vec bili zavrseni.

      Blago nama kada su nam ministri unutrasnjih poslova i
      republicki ministar pravde intelektualci.

      REVANSIZAM I ODGOVORNOST
      ------------------------
      DOSIJE Y, Pljacke i zloupotrebe.

      Belezimo izbornu skupstinu Gradjanskog saveza. Od jednog
      kandidata na listi za predsednika izabran je jedan. Cestitamo,
      demokratski izbor, mogao je da bude i ne izabran.

      TAKO SE SPS-u pokazuje kako treba raditi. Nije to revansizam
      vec demonstracija demokratske odgovornosti.

      I ne zanosite se da nema vise Milosevica. Puna ih je Srbija.

      Sta je to 18 Milosevica plus C"eda?
      Napredni DOS!
      A sta je to 18 Milosevica minus C"eda?
      Jos napredniji DOS.

      18 Milosevica, 17 Milosevica, 16 Milosevica, Uuuu NE! Mihajlovic
      ispunio obeceanje, otkrio otmicare, ali iz interesa istrage
      ne saopstava imena, DAKLE 17 Milosevica. Ali, jos ipak nista
      nije izvesno oko Obradovica, ko zna, mozda ostane 18 Milosevica.

      DAN POSLE, posle
      ================
      DEMOKRATIJA, oh kako to glupo zvuci u Srbiji.

      NOVOSTI IZ LESKOVCA
      -------------------

      "Leskovac i dalje kao park iz doba Jure! Sto nizi IQ
      to visi polozaj u vlasti a i u privredi, sto je ocigledno.
      Ocekuje se procvat privatnih univerziteta, radnickih
      univerziteta a ko zna mozda i visih partijskih skola,
      za doskolavanje vodecih privrednika. Radujemo se
      zdravstvenom pregledu prosvetnih radnika, ne samo zbog
      poluludih profesora vec i zbog vodecih ljudi grada koji
      ga vode u sunovrat. Jedino nas brine ko ce pregledati
      one koji dobiju saglasnost odozgo da vrse preglede
      jer i bolnicu su nam odozgo gurnuli dole."
                                                 Milena
      P.S. Ocekuje se dolazak Skali i Moldera, jedino nam oni
           mogu pomoci.

      Leskovac je u tragikomicnom haousu. DOS-ova politika
      i kadrovska resenja su odavno postala samo smesna jer
      je postalo ocigledno da nece da traju ni do leta.
      SPO zatrazio smenu Izvrsnog odbora, novi izbori u
      Leskovcu JEDINO RESENJE, a da li ce da se organizuju?

      Profesor, Milosevicev kapitalist, o kojem je pisano u
      proslom broju ove liste postao je, verovali ili ne,
      NACELNIK OKRUGA.  Predstavnici "nove" vlasti u Leskovcu su
      samo slegali ramenima tvrdeci da je to privremeno resenje
      koje ce da traje par meseci???
      Od mnogobrojnih komentara izdvajam samo jedan:
      "Radi se o coveku o kojem nisam sreo ama bas nikoga koji
       je mogao da nesto dobro kaze o njemu" , izjava jednog
      gradjanina. Moj komentar:
      ^Prica se prica, Crnogorci dolaze!^.

      I jedan lep gradjanski dogadjaj od pre par meseci:
      Leskovac jos prica o TV emisiji, TV Leskovac,
      "Dobrovece, student mi rece", organizator Jugoslav Tomic,
      vlasnik Radija 016, ucesnici bivsi predsednici i
      aktivisti Kluba Mladih (naslednik Kluba Studenata),
      prve PRAVE NE VLADINE organizacije iz vremena (pre 20-30 god.)
      samoupravnog socijalizma. Cilj emisije, pokretanje
      gradjanske svesti o mladima, njihovim sistemima vrednosti,
      uz podsecanje na to kako je nekada bilo.
      Emisija je naisla na izuzetan prijem i jos se gleda
      sa video kaseta.

      "Sreca nije jesti piti.
       Sreca nije pijan biti.
       Sreca nije kad te hvale.
       Sreca nije kad te kiti.
       Sta je sreca? STUDENT BITI!"

                       Zika Brankovic, novinar iz Sapca

      Izdvojeni komentari posle emisije:
      "Pokazali ste da Leskovac IMA KADROVE."
      "Kada ce konacno Leskovac da pripadne Leskovcanima."

      SKOLA MEDIJSKE ANTIINDOKRINACIJE
      ================================
      Ovi se jos zovu DOS, da li je u pitanju vec banalna
      indoktrinacija ili neka metafizicka OPOZICIJA,
      pokazace vreme.

      CirkusM, Najave i Prilozi, EKSKLUZIVNO!
      Mija Kulic, www.MijaKulic.op.nu,
      i Cirkus M, www.CirkusM.op.nu.

      Drugo izdanje knjige Cirkus M mozete naruciti na
      tel: (063) 466-006 i (016) 21-21-20

      Sve sami cirkusi, u Leskovackoj politici, u
      skupstinama, u izvestavanju "NOVE" RTS, ...
      ali postoji samo jedan, ne prevazidjeni cirkus
      a to je CIRKUSM! Puno priloga za jubilarni broj.

       Prilogu : 02CirkusM

      ZABAVA
      ======

      Igra "Remove Milosevic" postaje IGRA BEZ GRANICE, zato
      vezbajte malo i na sajtu!
           http://djsasha.netfirms.com

      ^Bio jednom jedan DOS,
       kakav DOS, strasan DOS!
       Taj je jeo sta je hteo,
       narod ceo i drustvene svojine dobar deo!^

      ZANIMLJIVOSTI
      =============

      Ima li i BOLJE demokratije od jednog kandidata na
      izborima. IMA! Ni jedan kandidat, i onda izbori i
      ne moraju da se odrze.

      PRICA PRE SPAVANJA
      ==================
      A kako bi svet mozda mogao da funkcionise,
      prilog: 4 principa Rotaryja.htm

      JOS JEDNA PRICA
      ===============

       RAZLIKE IZMEDJU COVEKA I ZIVOTINJE

      je izmedju ostalog i filozofsko pitanje. Moze li se
      odgovor potraziti i preko demokratije proverite
      u prilogu JJPrica050.txt .

      Mislio sam da je gotovo sa listama, da smo kao
      drustvo izleceni, da ce se postaviti normalni,
      jednostavni civilizacijski pravni okviri i da se
      nece ziveti od politike vec od rada i pameti.
      Nazalost, resenja koja se nude, kako se stvari
      razvijaju, sve je teze odbaciti mogucnost da je
      5. oktobar bio samo jos jedna komunisticka prevara
      a da joj je jedini cilj bila legalizacija imovine
      CRVENIH Milosevicevih kapitalista. Nece moci, nece
      moci da se izbegne povracaj nacionalizovane imovine
      jos od 45. godine kao i nacinalizacija imovine
      Milosevicevih kapitalista, ako ne sada, onda
      za 50 ili 100 godina, ali izvrsice se! Nema
      buducnost demokratija 176 "pametnih" ruku za
      glasanje. Tesko da ce i Zapad, cak i ako pristane,
      moci da opstane kao pokrice za svojinski banditizam
      zapocet u Milosevicevom rezimu, kome ova "nova"
      vlast pokusava da obezbedi legalitet, legitimitet
      i kontinuitet.
      Pesnik je zapisao, "ubi me prejaka rec", a ja
      moram da priznam, ubi me ljudska glupost.
      Odlagao sam ovaj jubilarni broj, sve ocekujuci
      da ga napisem kao poslednji u slavu ostvarenih
      demokratskih promena i PRAVNE DRZAVE. A sta smo
      dobili, pravni okvir nove drzave je Miloseviceva
      "PRAVNA" drzava, mozda i bas zato da bi moglo da
      se funkcionise bez prava?
      Obecao sam svoju autobiografiju i evo je u prilogu,
      autobi.txt. To je biografija koju sam dao jednom
      prijatelju iz DOS-a na njegovo insistiranje, dok mi
      se zalio kako nema kadrova. Napisao sam je na brzinu,
      jer sam ponudio autobografiju na engleskom, na sta
      mi je odgovoreno da je neprihvatljiva jer je
      Leskovacki predsednik opstine u skoli ucio ruski.
      Na srecu, odbijen sam u kadrovskim kombinatorikama
      Leskovackog DOS-a sa obrazlozenjem NEKOOPERATIVAN!?
      KOOPERATIVAN, novogovor, kako lep i naucni izraz za
      POLTRONE ili "politicke profesionalce".
      Ljudi RAZMISLJAJU, i najcesce sto me sada pitaju je:
      "Sasha, kada cemo na ulice?". E, a sta im odgovaram,
      saznacete u jednom od narednih brojeva liste, ako
      se lista nastavi.
        I tako, umesto svecarskog jubilarnog broja,
      nastavljamo u neizvesno i nepoznato?

                           Sinisha Sasha Djordjevic
                               djsasha@...
                             "NOVUM" - Leskovac
                               www.novum.co.yu
                                tel. 016-45664

      Preporucujemo :  Internet Informacioni Sistemi IZ LESKOVCA
                       http://djsasha.portland.co.uk/order/
                       - INERNET PORUDZBENICA (prva iz Leskovca)
                       http://djsasha.portland.co.uk/01/
                       - INTERNET informacioni sistem
                         poslovnog WEB izdavastva u Leskovcu

          Ne proveravaju se sve adrese
          dostavljane od korisnika liste.
          Verovatno puno posla za malo gresaka.
          Neproverene adrese dostavljene od
          korisnika bice oznacavane sa "*".
        "LESKOVAC NA INTERNETU".
      Periodicnost liste:
           JEDNOM NEDELJNO JEDNA PORUKA!
          www.egroups.com/messages/LeInfo

      ODJAVLJIVANJE SA LISTE:
      PRAZNA Poruka na adresu:

      PRIJAVLJIVANJE NA LISTU:
      PRAZNA Poruka na adresu:
        LeInfo-subscribe@egroups.com !

      Lista: LeInfoArh - Arhiva i dopunski prilozi
             liste "LESKOVAC NA INTERNETU" .
          www.egroups.com/messages/LeInfoArh

      PRIJAVLJIVANJE NA LISTU:
      PRAZNA Poruka na adresu: