Salve!

  • Jason Fox
    Message 1 of 19 , Nov 4, 1999
      Salvete!!! Quid agis? Ego ago bene. Mihi nomen est Jasonus Foxus.(or
      something like that)
      Ego vult meus lupi cenare lagonnam!! (Sorry I had to say that. That is my
      favorite saying) Ego est laetus. tu? Respondet meus....(have a) laeta
      dies!!!
      Jasonus Foxus
      <'///><
      "Yeshua hu ha adon!"

      =====
      This e-mail was sent by Jason Fox (jacensolo_1@...)

      Jesus is Lord of my life and I will love him forever!!!
      May God Bless you in your walk with him.
    • Maria Eriksson
      Message 2 of 19 , Dec 1, 1999
        Salve omnes!!!
        L.discipulis Thomae s.p.d.
        Mihi nomen est Maria.18 annos nata sum et habito in vico, Vika,
        prope Mora (Suecia). Habito in villa cum patre et matre mea et
        fele meo Oliver.

        Fruemini die!!
      • Frida Pe...
        Message 3 of 19 , Dec 1, 1999
          Frida discipulis Thomae s.p.d.

          Mihi nomen est Frida
          Duodeviginti (18) annos nata sum.
          Habito Gesunda (vicus parvus),
          Posita Mora prope.
          Sum capillo fluvo/rubro.
          Lepus habeo.Habeo sorores duas.
          vale!
        • ma03xi10
          Message 4 of 19 , Jul 25, 2004
            Salve, Scott,

            Maximus sum et linguae lusitanae magister in Brasilia (Brazil)sum.

            Vale,

            Maximus

            --- In LatinChat-L@yahoogroups.com, "Scott Wieding"
            <latintchr@... wrote:
            > Salve amici,
            >
            > sum magister latinae linguae in Houston, Texas. non dico linguam
            > latinam bene, sed utor melior dicare (et scribere)! ego latinam in
            > Texas A&M studivi. est mihi annus secundus in Houston. spero a
            multis
            > audire!
            >
            > Scott Wieding

          • ymanhitu
            Message 5 of 19 , Jun 9, 2006
              Ego sum Yohanes Manhitu.
            • vaughan jackson
              Message 6 of 19 , Jun 19, 2006
                --- ymanhitu <ymanhitu@...> wrote:

                > Ego sum Yohanes Manhitu.

                Salve Yohanes. Ego sum Vaughan Jackson. En Nova
                Zealandiae habito. Quod tibi habito?

                http://mail.yahoo.com
              • Dr. Neill H. Payne
                Message 7 of 19 , Jun 20, 2006