A Love story +

  • vass mariana
    Message 1 of 1 , Mar 12, 2013
      http://www.orthodoxchristian.info/pages/love.htm

      http://www.youtube.com/watch?v=8Jogt0fAVJg

      http://www.marturieathonita.ro/invataturi-ale-cuviosului-paisie-aghioritul/sfaturi-pentru-viata-de-familie/

      "Asta imi este toata misiunea si rostul pe pamant, pentru care m-a inzestrat cu daruri – desi eu sunt nevrednic. Pentru asta sunt solicitat în toate partile, ca sa propovaduiesc iubirea lui Dumnezeu si sfintirea oamenilor prin iubire.De alte ganduri si rosturi sunt strain." Pr.Arsenie Boca
      "That is my whole mission and purpose on earth, for which I was endowed with certain gifts - although I am unworthy. For that I am needed everywhere to spread the love of God and sanctify all people with blesssed brotherly love. From all other thoughts and enjoins I have no knowledge. "Pr.Arsenie Boca

      NEPSIS FRANTA
      vă invită
      în pelerinaj
      la mănăstirea NOTRE DAME DE TOUTE PROTECTION, BUSSY EN OTHE
      Vineri 29 MARTIE – Luni 1 APRILIE 2013 (férié)

      Mănăstirea Notre Dame de Toute Protection este una dintre primele mănăstiri din Franța.
      Această  mănăstire ține de Patriarhia Constantinopolului - Arhiepiscopia Bisericilor Ruse din Europa Occidentală. Este de asemenea locul unde au slujit timp de mulți ani IPS Iosif, IPS Serafim și PS Siluan.  Așezământ de maici, într-un sat din Bourgogne, mănăstirea de la Bussy este de ceva timp unul din locurile dragi de pelerinaj de nepticilor din perioada Postului Mare. Este o ocazie de reculegere într-un cadru pitoresc, si multicultural, alături de măicuțele și preoții slujitori care vin din nenumărate locuri ale lumii (se vorbește rusă, franceză, engleză, română). Dacă vreți să ne bucurăm împreună de un loc binecuvântat, în rugăciune, în aer curat, atunci veniți cu noi la Bussy !

      Informații practice:
      • Mănăstirea se găsește la 160 km de Paris, în Bourgogne, sat Bussy en Othe (aproximativ 2 ore cu mașina).
      • Plecarea- Vineri seara 29 martie  între 18h00-18h30 din Paris
      • Intoarcere Luni 1 aprilie după-amiază ora 17 (Jour Férié)
      • Locuri: 20 max
      • Transport: în mașini (de preferat) și cu trenul (dacă e nevoie)
      Cei care au mașini cu locuri libere, sunt rugați să mă contacteze pentru organizare.
      Cei care nu vin din Paris, vor fi ateșptați fie direct la mănăstire, fie la un punct de intâlnire.
      Program:
      ·         Slujbe: Sambătă dimineața – liturghie la 8h30, seara-vecernie, Duminică – liturghie la 10h00
      ·         Drumeție în împrejurimi (la cules de melci de Bourgogne...)
      ·         Discuții, conferință cu invitați, vizită ghidată a bisericii și a frescelor cu Maica Magdalena
      ·         Alte propuneri...
      Cost:
      Participanții sunt rugați să împartă costul transportului, iar la mănăstire fiecare dăruiește cât dorește.

      Contact: Gabriela Danila
      Email: nepsis@...
      Tél: 07 61 54 48 87

      DATA LIMITA DE INSCRIERE: 24 martie 2013
      VA ASTEPTAM CU DRAG!