Hallo Dzidzia Tack för all din

  • malina.stahre@bolina.hsb.se
    Message 1 of 16 , Oct 2, 2012
      Hallo Dzidzia Tack för all din

       värme och vänlighte mot mig genom Helen Bitner . Tyvärr USA kontakten blev ett nej men han sa att han kommer söka vidare Däremot min svnska bok gå fint DEn heter det är som det är och jag skall pårat om den i radio P1 nu på fredag kl 14 och lördag kl 17 så har du tid och lust kan du höra om den. Stor Lycka till på resa . Malina .Trevligt resa .!Har du tid och lust och annat kan du ...