موبایل رایگان دریافت کنی د! فرصت رو از دست ندید

  • Ebi . . . .
    Message 1 of 1 , Apr 30, 2010

      TML clipboardدوستان برای من ایملیی اومد که باور نکردم چی بود موایبل رایگان همینطور هست من هم باور نکردم خوندم و عضو شدم به خاطر همین میزارم تا شما هم عضو بشین مدت اومدن گوشی حدود 2 هفته هست. گوشی که دوست من انتخاب کرده بود نوكيا ان 97 بود

      ثبت نام برای دریافت هدیه رایگان (موبایل؛گیم،تلوزیون و ..... ) دروغ نیست واقعیت داره عضویتش هم رایگانه (به نظر من که هیچ ضرری نداره) البته یکم زحمت داره و باید مثل من به چند نفر ایمیل بزنید!

      برای شروع اینجا کلیک کنید

      شما فقط با زیر مجموعه گیری می توانید گوشی موبایل،کنسولهای بازی،mp3 player و ... دریافت کنید.

      مثلا k800 :برای گرفتن این گوشی نیاز به 13 زیر مجموعه دارین یعنی شما 13 تا دوست ندارین؟

      اگر n95 بخوای 37 نفر باید زیر مجموعه جمع کنی .

      هر گوشی که بخوای یه تعداد خاصی باید زیرمجموعه جمع کنی که بالاترینش 45 نفره!

      به نظر من که آشنا و دوستان شما بیش از 45 نفر هم هستند . تازه آنها هم یک گوشی رایگان میگیرند .

      مراحل كار: ابتدا باید وارد سایت بشید

      با کلیک روی اینجا

      بعد بر روی چیزی که می خواهید انتخاب کنید کلیک کنید (موبایل-ام پی تری پلیر-گیم) کلیک کنید.

      بعد از وارد شدن به صفحه ی مربوط (view the latest…)وبعد بر روی گزینه ی مورد علاقه ی خود ماوس را نگه دارید تا تعداد اعتبار مورد نیاز برای دریافتتان را مشاهده کنید(منظور از اعتبار تعداد زیر مجموعه هایی است که شما برای دریافت هدیه نیاز دارید) بعد از انتخاب گزینه ی مورد علاقه ی خود کد و نام آن را به خاطر بسپارید.

      بعد روی گزینه ی Sign up کلیک کنید این گزینه بالای صفحه به رنگ زرد است وبعد طبق مراحل زیر عمل کنید:

      نام خود را بنویسید First name

      نام خانوادگی خود را بنویسید Last name

      آدرس ایمیل خود را وارد کنید Email

      برای خود پسورد انتخاب کنید Password

      تکرار پسورد انتخابی را بنویسید Confirm Password

      آدرس منزل را کامل و دقیق به انگلیسی وارد کنیدAdress 1

      آموزش نوشتن آدرس پستی خود به انگلیسی را درست یاد بگیرید چون موبایل یاهر پکیج دیگری که انتخاب کرده اید به ادرستان ارسال خواهد شد

      نمونه یک آدرس کامل پستی در زیر آورده شده تا شما دوست عزیز با رعایت قوائد نوشتن آدرس بتوانید نشانی دقیق پستی خود را قید نمائید.

      برای مثال: تهرانپارس- خیابان حجر بن عدی- بعد از چهار راه تیر انداز-خیابان 160 غربی- پلاک۱۲ – واحد5

      Tehran Pars, Hojr ebne oday Ave, after Tirandaz Cross, West 160 St, No 12, Unit 5

      لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید. در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید شهر خود را بنویسیدTown/City

      نام استان خود را بنویسید County

      نام کشور خود را انتخاب کنید Country

      شماره تلفن خود را بنویسید Contact Number

      نام هدیه را که قبلا دیده بودید انتخاب کنید Free Gift

      در این قسمت کد پستی منزل خود را وارد کنید Zip code

      در این قسمت کدی وجود دارد به آن دست نزنید(کد معرف شما که باید به
      دوستاتون بدید البته لازم نیست یادداشتش کنید ، تو اکانتتون هست (
      Referral ID تیک این گزینه را بگذازید Terms And توجه : اگر کد نوشته
      نبود یعنی ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه ندارید و ثبت نام شما اعتبار
      ندارد اگر کد نوشته نبود این کد را بنویسید
      92269695 اگر در هنگام ورود
      مشخصات مشکلی پیش نیاد، به ایمیلتان آدرسی میاد بر روش کلیک کنید وارد
      صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در آن موجود است.

      شما باید این لینک را به افراد بدهید و اگر کسی با این لینک ثبت نام کند
      زیر مجموعه ی شما خواهد شد. بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه ی شما قرار
      گرفت و فعال شد(زیر مجموعه گرفت) 1 امتیاز به شما داده می شود و شما بعد
      از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید آن را درخواست
      بدهید تا ارسال شود.

      بعد این دیگه به شما بستگی داره که چه کار می کنین. ببین عزیزم چون عضویت رایگان هستش پس هیچ ضرری نمیکنی.

      نکته : در این سایت نمی توان از یک سیستم دو بار ثبت نام کرد به دلیل اینکه Ip شما کاملا کنترل میشود

      چرا این شرکت هدایای مجانی می دهد ؟

      این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون
      اپل، نوكیا، سونی اریكسون، سامسونگ و ... پشتیبانی می شود و در واقع برای
      آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در
      تلویزیون هاست.