Yonetici Asistanligi Zirvesi

  • Mavi Eğitim
    Message 1 of 1 , Jun 9, 2011
      Yönetici Asistanligi Zirvesi

      ..

      Yönetici Asistanlığı Zirvesi

      25 Haziran 2011 / Taksim The Central Palace Otel

      ..

      Kariyerinizi tazeleme fırsatı bulmak, performansınızda fark yaratabilecek püf noktalarını öğrenip
      bir adım öne çıkmak istiyorsanız;  25 Haziran'ı kendinize ayırın!

      Zirveye katılan her bir katılımcıya zirve programına özel olarak hazırlanmış CD, zirve dosyası ve çerçevelenmiş olarak ofisinizdeki yerini almaya hazır katılım sertifikası bulunan zirve çantası hediye edilecektir.

      Zirve Programı

      • Yöneticinizi Yönetin, Daha Başarılı ve Etkin Kılın!
        Yrd. Doç. Dr. Nuran ÖZTÜRK - Anadolu Üniversitesi Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü Öğr. Üyesi

      • İş Yaşamında Başarı Anahtarı; Görgü ve Protokol Kuralları
        Yrd. Doç. Dr. Nuran ÖZTÜRK - Anadolu Üniversitesi Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü Öğr. Üyesi

      • Biyoritminizi Öğrenin, Başarıyı Yakalayın!
        Ergun ZOGA - Avukat, Danışman, Eğitmen, Türkiye'nin İlk Erkek Sekreteri

      • Hayat Sizin, Kontrolü Kimin? Zaman ve Toplantı Yönetimi
        Kamuran DİNÇSOY - Yönetim Danışmanı, Eğitmen

      • Telefonda İletişimin Püf Noktaları / Firmanızın İmaj Unsuru; İş Yazışmaları
        Gülbin GÖRAL - Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksek Okulu Öğretim Görevlisi

      • Yönetici, Asistanından Neler Bekler? Altın Öğütler
        Canan DEMİR - Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz BÜYÜKERŞEN'in Özel Kalem Müdürü

      • Koçluk Yöntemleri İle Yönetici Asistanları İçin Etkin Yönetim Teknikleri ve Kişisel Gelişim Önerileri
        Necdet UYGURER - Danışman, Eğitmen

      • Doğru Türkçe ve Diksiyon Teknikleri / Beden Dilinin Etkin Kullanımı
        Cumhuriyet KİPER - Tiyatro Oyuncusu

      • Zor İnsanlarla Başa Çıkma, Stres Yönetimi, İş Yaşamında Zorlukların ve Zor İnsanların Analizi
        Sinan BAYRAKTAR - Danışman, Eğitmen

      Zirve programıyla ilgili detaylı bilgi ve katılım için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

      M a v i E ğ i t i m v e D a n ı ş m a n l ı k T i c. L t d. Ş t i.

      Tel: 0216 422 93 43 (pbx) Faks: 0216 422 93 46