Cé hiad na Gaeil, Fir Bolg, agus Ceiltigh? / Who are the Gaeil, Fir Bolg, and Celts?

  • Gearóid Ó Ceallaigh
    Message 1 of 1 , Aug 11, 2013
      Ré:  Cé hiad na Gaeil, Fir Bolg, agus Ceiltigh?
      Re:  Who are the Gaeil, Fir Bolg, and Celts?

      A chairde,

      Tá alt nua saor in aisce agam ar na ceisteanna seo ag:  /   I have new, free articles about these questions at:

      http://www.irishtribes.com/articles.html

      Go mbaine sibh sult astu. / Hope you enjoy them.

      Chun freagra luath a fháil ar aon cheist nó trácht, cuir r-theachtaireachtaí chugam ag:   /  For fast response on any question or comment, send emails to me at:

      jerrykelly@...

      Le gach dea-ghuí,
      Gearóid / Jerry