Ár dtéarma nua de ranganna na Gaeilge saor in aisce / Our new term of free Irish Lang uage classes

  • Gearóid Ó Ceallaigh
    Message 1 of 1 , Sep 16, 2012
      Ré:  Ár dtéarma nua de ranganna na Gaeilge saor in aisce  Re:  Our new term of free Irish Language classes
      A chairde /
      Friends,

      Tá an
      téarma nua donár “Ranganna Philo-Celtic” iomráiteacha ag tosú anois saor in
      aisce ar an idirlíon ar fud an domhain ag http://groups.yahoo.com/group/philo-celticsociety/
       .  Scaipigí an scéal le bhur dtoil!

      The new
      term of our famous “Philo-Celtic Classes” is now starting for free on the
      internet worldwide at http://groups.yahoo.com/group/philo-celticsociety/
      .  Please spread the word!

      Le gach
      dea-ghuí / Best,

      Gearóid Ó
      Ceallaigh / Jerry Kellyjerrykelly@...  (for best response to emails)

      Rúnaí
      Poiblíochta / Publicity Secretary

      Cumann
      Carad na Gaeilge / The Philo-Celtic Society

      Ag obair
      ar son na Gaeilge ó 1872!

      Working
      on behalf of the Irish Language since 1872!