vote

  • Kelemen Laszlo
    Message 1 of 14 , Jan 6, 2011

      Nem tom vettetek-e eszre de jeloltettem magam szov.kapitanynak a nagy valogatottnal...most pillanatnyilag van idom, igaz csinalom a soforsulit es keresek valami melo utan de ha osszejon a melo akkor is szakitok ra egy annyi idot...azert nagyon nem elem bele magam, szoval nem nagy gond ha veletlen nem valasztanak(totok) meg, de azert orulnek neki, mert most ugyis kiestem alsobb ligaba a love miatt es ez jonehany szezonig meg igy lesz, tehat alig kell foglalkoznom a csapatommal es alig lepek be naponta par percre, de szivesen belevagnek valami fontosabb dologba, igy bevallalnam a valogatott iranyitasat, szoval aki ugy gondolja az 8.-aig szavazzon ram, elore is koszi, es sok sikert mindenkinek, sziasztok.

      Laci

    • Elôdke Szabó
      Message 2 of 14 , Jan 7, 2011
        Na szerusztok, es sikerekben gazdag Boldog Uj Evet Kivanok mindenkinek...

        Laci reszemrol megvan a szavazat, csak epp nehogy vilgbajnokot csinalj a csapatbol, mert a bolcssegtol majd nem tudjuk befogni a szajukat (ez csak vicc volt)...Remelem masok sem alszanak teli almot, igy megkaphatod a szavazatokat, es siman megvalaszthatunk valogatott menedzsernek...

        Udv szelodke

[...]

      • Darvas Attila
        Message 3 of 14 , Jan 7, 2011
          Részemről is megkaptad a szavazatot :D

          Üdv dorvex/Slicc

[...]

        • István Vajda
          Message 4 of 14 , Jan 7, 2011
            Amúgyis "adósod" minden első ligás menedzser amiért utolsó I.1es szezonodban leadtál minden meccset a magyaroknak, de visszaraktad a kezdőket a románok ellen :)))) Megszavazva.

            Üdv.
            vajdai/HC Barót

[...]

          • Nándor Szilágyi
            Message 5 of 14 , Jan 7, 2011
              En mar a tegnap megszavaztalak. Amugy hanyan vagyunk a listan, csak hogy tudjuk hany szavazat kell egy kapitany megvalasztasahoz ?

              Message 6 of 14 , Jan 7, 2011
                20 tagja van a csoportnak. De innen van aki már nem arénázik. Szerintem sima lesz a szavazás mivel a "másik tábor" meg fog oszlani hector meg a tót között.

[...]

              • Kopacz Levente
                Message 7 of 14 , Jan 7, 2011
                  Plusz egy szavazat tölem is.

[...]

                • Szabo Szilard
                  Message 8 of 14 , Jan 7, 2011

                    Ment tőlem is a szavazat.

                    szilikesz/ Vörösek Hc

                    Message 9 of 14 , Jan 7, 2011
                      Hehe, koszi, hogy ezt felhoztad, marmint el is felejtettem, de olyan jo ujra olvasni, ne tudjatok meg mennyire elveztem volt a dolgot... :D
                      Nehanyuknal ezzel ki is vertem a biztositekot gondolom, mert gondolom eszrevettek a dolgot... :)) es azok most inkabb lehet ellenem fognak szavazni de kit erdekel!? Par embernek a bohockodasa meg tamadasai miatt azt gondolom siman megerdemeltek!

                      Na mindegy, koszi a szavazatokat sracok, azt hiszem kb 10 szavazatom biztos lesz, de kb 15ben remenykedek (+holnap meg szolok 2 ismerosnek), mert altalaban annyi eleg szokott lenni, neha meg kevesebb is...es nem hiszem, hogy ennel tobbet ossze tudna gyujteni barmelyikuk is mert, mert ram mint nem igazan romanra nem fognak szavazni az egy dolog, de azt hiszem ha a szlovak sokat is fog kapni, ugyis lesz jopar ember aki hectorra fog, mert nem tom miert de valamennyire birjak azt a tagot pedig nagyon gyenge, szinte semmit sem nyert eddig, csak annyi, hogy meg mindig elso ligas de az nem sok ennyi ido alatt...ezt le is irta valaki nagyon ugyesen! :)) Ja es egyebkent azert is vallaltam be a dolgot mert meglattam hector nevet a jeloltek kozott, gondoltam nehogy mar megvalasszak azt a tokeletlent...legnagyobb ellenfelemnek tartom az elso ligabol, igy hatha oda tudok megint porkolni az orra ala...nem allhatom mert nagyon sokszor megjelenik a neve hol egyik hol masik valogatott valasztasnal de meg se mukkan olyankor a forumon, pedig regebb meg kivancsibbak lettunk volna, hogy mik az elkepzelesei egy olyan tapasztalt menedzsernek mint o...no mindegy.

                      Aztan ha megvalasztodok, akkor megprobalok osszehozni valamit, ne mondjak, hogy "szar a magyar"! :)) Ja es barkitol szivesen veszem majd az esetleges eszreveteleket vagy barmit ami segithet, na nem mintha ketelkednek magamban vagy ilyesmi...van mar 1-2 otletem (de jo lenne mar latni a keretet es akkor tobbet tudnek mondani), csak lehet nem veszek majd eszre valamit es ki tudja valaki jol lat meg valamit ami segithet, es nehogy az legyen, hogy eszrevette a dolgot de nem akart szolni mert azt hitte, hogy en maskepp latom es direkt csinaltam mashogy valamit...:) Ja es erdekes lenne a magyarok elleni konfrontacio megismetlese...ugyertem az ifik utan a nagy valogatott is egy csoportba kerult a magyarokkal! :)) Sok sikert Merlin az ifiknel!
                      Megegyszer koszi, hello.

                      Message 10 of 14 , Jan 11, 2011

                        Elsősorban szeretnék gratulálni Klaceenak a győzelemhez! Sok sikert mint válogatott menedzser. Másodsorban meg szeretném mindenkinek köszönni az újabb sikerült "erődemonstrációnkat". Ha nem csal az emlékezetem eddig mindig sikerült megválasztani egy embert ha ez volt a célunk. Fel van adva a lecke az ellentábornak! Amúgy meglepően szorosra sikerült a választás. Szerencsére hector megosztotta a tulsó tábort, ezért nem szavaztak mind a tótra.
                        Ki szeretném hangsújozni a yahoo group fontosságát: mint megtudtam Ice rendszeresen figyeli és google translate segítségével próbálja megérteni, hogy miket beszélunk a magyarországi fórumon. A groupnak köszönhetően észrevétlenül meg tudjuk oldani a "szabályellenes" dolgokat (gondolok itt a szavazatra buzdításra). Szóval kevésbé érzékeny témáknak tökéletesen megfelel a székely menedzserek része a magyar fórumnak, de a fontos dolgokat ezentúl is javallott itt megbeszélni :)

                        Sikeres szezont minden magyar menedzsernek!

                        Isti (avagy HC Barót/vajdai, I.1)

                        Message 11 of 14 , Jan 12, 2011

                          En is orulok hogy osszejott a dolog es ugymond mi diktalunk a romanoknal. Szerintem erdemes lenne a listat boviteni, ok is eszrevettek mi a tema, es nyugodtan szervezkedhetnek "ellenunk", egy kovetkezo valasztason nem hinnem hogy megint sikerulne a dolog (most kis kevesen mult). Ice-ra visszaterve, lehetne szerintem egy kicsitt szivatni a "nagy terstvert" es olyasmiket irogatni a forumra amit biztosan nem tudna leforditani, hogy vegye eszre faszra vesszuk egy kicsit :) Mit szoltok? En pl szekely tajszolasra, szlengre gondolok, vagy magyar szojatekokra (aztmondjakahatalmasok......stb), amiket a google nem tud leforditani, vagy hulyesegeket ad.  Lassuk csak meddig birja szotlanul :)

                          Udv, Nandi
                          (Halalosztok)

                          Message 12 of 14 , Mar 16, 2011
                            Udv!

                            Eljott az ujabb szavazas lehetosege, es, hogy ismet egy szekely menedzser legyen az ifi valogatott kapitanya, tortenetesen Merlin ujravalasztasarol beszelek, szal aki ugy gondolja ne habozzon es nyomjon ra, csak azert szolok nehogy valaki elfelejtse, hogy lehet szavazni... :) Sok sikert mindenkinek az uj szezonban, foleg az elso ligasoknak, akik meg mindig birjak! ;) Sziasztok.

                            Laci

                          • Nándor Szilágyi
                            Message 13 of 14 , Mar 16, 2011
                              megszavazva, es sok sikert mindenkinek

[...]