U 20-as kapitany valasztas...

  • Elôdke Szabó
    Message 1 of 3 , Oct 29, 2010
      Udv mindenkinek!

      Oktober 30-an, tehat holnap van az U 20-as kapitanyvalasztas, ahol indul Merlin is. Jo lenne, hogyha picit segitenenk neki, hogy o keruljon oda a menedzseri szekbe.

      Udv szelodke

    • Nándor Szilágyi
      Message 2 of 3 , Oct 29, 2010
        eppen most szavaztam ra, mikor lenyomtam a gombot jott is a mailed :)

        Oktober 30-an, tehat holnap van az U 20-as kapitanyvalasztas, ahol indul Merlin is. Jo lenne, hogyha picit segitenenk neki, hogy o keruljon oda a menedzseri szekbe.

        Udv szelodke

      • Szikszay Peter
        Message 3 of 3 , Oct 29, 2010
          plusz egy szavazat:D