Re: [HA_szekely_menedzserek] Talalkozo, Tusvanyos! stb...

  • Kelemen Laszlo
    Message 1 of 9 , Sep 12, 2010
      Hat igen eleg nehez tulelni a dolgot, foleg jo ifik nelkul, de mondjuk azzal en is egyet ertek, hogy meg egy ideig meg lehetne csinalni csak en mar nagyon megszoktam, hogy ott vagyok elol es esetleg a VL-be is bejutok stb, tehat sima PO-s helyezes, aztan kb 3-4.hely, es jonnek a szurkolok stb, de mostanaban olyan szerencsetlensegek tortentek, hogy teljesen elfogyott a penzem es mar normalis csereim sincsenek...

      A gond az volt inkabb, hogy picit lankadt a figyelmem az utobbi idoben, vagyis mar eppen annyit nem foglalkoztam a jatekkal mint regebb, igy mikor jatekosokat vettem akkor parszor eloforult, hogy olyanokat vettem akiknek eleg hamar jart le a szerzodesuk es par het mulva mar meg kellett tartsam oket, igy megint mentek el a tobb 10 millak, aztan ha nem ez tortent akkor az, hogy a jatekos pechemre -3as lojalitasu volt, igy rovid idon belul elszerzodott, raadasul joval olcsobban mint amennyit erne egyebkent, ezek kb 5-6x elofordultak az utobbi idoben, igy mondom elfogyott a love es 2-3 jatekost el kellett engednem magamtol is mert tul sokat licitaltak rajuk es nem volt penzem megtartani oket...

      Mindezek mellett is osszejohetett volna a PO es elvegetalgathattam volna meg en is par szezont ha nem dontok igy, csakhat ha addig nem jonne semmi atom ifi akkor annyira legyengulnenek a jatekosaim, hogy ha akkor vallalnam be ez a dolgot akkor meg felet sem kapnam ertuk, mint most amennyit fogok kapni, sot...szal a dontes megvan, most mar nem hatralok meg, de addig megprobalom megverni a legtobb roman csapatot, kozben felvinni mamoros kornyekere a csapatszellemet es megnyerni megegyszer a kupat, hogy a kovi szezonban hatha a KGYK-ban tudnek szerepelni, mert ott meg nem voltam, es persze jonne egy kis love is...na hali. :)

      From: Nándor Szilágyi <nandorsz@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Date: Wednesday, August 25, 2010, 2:04 PM

      En nagyon reszeg voltam, szinte semmire sem emlekszek, Elodke vagy Vajdai ha tudna nehany sort irni.

      Amugy igaz amit a jatekkal kapcsolatban irtal, de megoldhato. En eddig 0-as vagy -6 os potencialju jatekosokat vettem kiknek meg legalabb 150 nap hatra volt a szerzodesukbol. Veluk nem lehet fejldoni de bent lehet maradni az elso ligaban. Most taktikat valtottam, kineztem vagy 30 top csapatot akikkel a menedzseruk nem foglalkozik, igy ha licitalsz a szabad jatekosara a tied lehet. Mas lehetoseget en sem latok a fejlesztesre.

      From: tamas szikszai <tamas_szikszai@ yahoo.com>
      To: HA_szekely_menedzse rek@yahoogroups. com
      Date: Tuesday, July 20, 2010, 10:20 AM

      Akkor megismerlek: P

      From: István Vajda <acdcisti@yahoo. com>
      To: HA_szekely_menedzse rek@yahoogroups. com
      Date: Monday, July 19, 2010, 6:07 PM

      Nekem tökéletesen megfelel. Bár inkább az kéne írjon akinek nem jó ez az időpont.

      Nándi, becses engedelmeddel a következőt javasolnám: mint a találkozó ötletadója Te leszel a viszonyítási pont, informaciós központ, ezért ha nem gond meg kéne írd a groupra a telefonszámodat, hogy el tudjon mindenki érni ha bármi közbejönne.
      Addigis itt az én számom, mindig jó ha több ember elérhető: 0742768825. Péntektől tervezek ott lenni.

      Isti (HC Barót, II.2)