Re: [HA_szekely_menedzserek] Kapitanyvalasztas

  • Elôdke Szabó
    Message 1 of 8 , Apr 3, 2010
      Koszonom szepen mindenkinek a hatekony kozremukodest, es ugyanakkor Kellemes Husveti Unnepeket kivanok mindenkinek.

      szelodke, HC Slicc / I.1

      U.I. Nandi alig varom, hogy azt a sort meg tudjuk mar inni...s arrol is megvagyok gyozodve, hogy nem egy lesz...

      From: Szikszay Peter <szikszaypeter@ yahoo.com>
      To: HA_szekely_menedzse rek@yahoogroups. com
      Date: Wednesday, March 31, 2010, 12:36 AM

      Az en szavazatom is a tied;)

      From: Elôdke Szabó <szelodke@yahoo. com>
      Subject: [HA_szekely_ menedzserek] Kapitanyvalasztas
      To: HA_szekely_menedzse rek@yahoogroups. com
      Date: Monday, March 29, 2010, 11:04 AM

      Na udv mindenkinek!

      Mult het folyaman Isti emlitette, hogy hamarosan jon a kapitanyvalasztas. No ez a nap eljott! Aprilis 3-ig lehet szavazni, a problema viszont az, hogy senki nem jelentkezett egyelore. Ha senki nem szeretne valogatott kapitany lenni, akkor en feliratkozom, csak azert, hogy kiprobaljam milyen is (de egyaltalan nem ragaszkodom hozza), ha valaki ugy erzi, hogy csinalna szivesen atadom a lehetoseget. Ha ma nem jelentkezik senki, akkor en jeloltetem magam es majd elkuldom a linket ahol kell szavazni, es megkerek mindenkit, hogy segitsetek majd.

      Sok sikert mindenkinek az uj szezonban,

      Ja es ha barkinek valami ohaja-sohaja van batran irhattok, mert megprobalunk segiteni.

      udv, szelodke I.1

      Message 2 of 8 , Apr 4, 2010
        En most nem akartam bevallalni kulonbozo okok miatt de koszi az ajanlast... Na de ez az, sikerult! Grat Elod es sok sikert! Kiraly, hogy ismet egy szekely a roman szov kapi, nem semmi. :))  Segitunk amiben lehet. Majd  a kovi HA talalkozonal remelem meglesz a lada sor.. :D
        Zsiros ifikben gazdag szezont mindenkinek! :)

        From: Szikszay Peter <szikszaypeter@ yahoo.com>
        To: HA_szekely_menedzse rek@yahoogroups. com
        Date: Wednesday, March 31, 2010, 12:36 AM

        Az en szavazatom is a tied;)