Tusvanyos

  • István Vajda
    Message 1 of 3 , Jul 17 2:39 AM
      Sziasztok,

      Gondolom nem mindenki követi a "Székely Menedzserek" témát a magyar fórumon, ezért ide is elküldöm az ottani üzenetemet:

      "Az idei Tusványos július 19-24 közt lesz. Jó lenne szervezni egy kis menedzsertalálkozót ahol két sör között meginnánk egy harmadikat és közben az arénáról is beszélgetnénk.
      Gondolom mindenkinek inkább a július 22 (péntek) vagy a július 23 (szombat) felelne meg.
      Az idén remélhetőleg többen leszünk mint tavaj :)"

      Csak annyi tűnik biztosnak, hogy valami délutáni órában kéne rendezni a találkozást, hogy mindenki ébredjen fel rendesen és kicsit regenerálódjon a mája...
      Én a szombati napot javasolnám.
      Mivel megeshet, hogy egyeseknek tusnádon nem lesz internet hozzáférése ezért megadom a számomat, ezen kereshettek ha már ott vagytok de nem sikerül elolvasni a maileket, hogy mikor és hol lesz a találkozó: 0742768825.

      Sikeres playoffot/playoutot mindenkinek!

      Isti

      (vajdai/HC Barót)
    • Nándor Szilágyi
      Message 2 of 3 , Jul 25 12:03 AM

        Sajna iden nem ertem el a menedzsertalalkozora, kozbeszolt egy lagzi Csikba...de ugy hallottam Mate kollegatol hogy nem is volt megtartva.
        Ott szerettem volna bejelenteni, hogy abbahagyom a jatekot. Meguntam, mar semmi sem motival... evrol evre mennek fel az arak, a penzem meg egyre kevesebb lesz, arrol nem is beszelve hogy alig van olyan jatekos a piacon aki nekem kellene, s ha van a franc tudja megfizetni. Igy nem lehet csapatot epiteni es igy sajna sok jovobeni perspektivat nem nyujt a jatek, ez a tendencia mar masfel-ket eve elindult es ahogy nezem meg sokaig el fog huzodni. Mar kezd erossen elutni a valosagtol. Azert is irok hogy ha tudtok valakit, aki atvenne a csapatot szivesen atadom. Megadom az id-t es a passwordot (amit aztan kedvere megvaltoztat), meg szponzorpackje is lenne egy darabig, vegye at a csapatot es alakitsa sajat belatasa szerint. Ha nem jelentkezik senki a kovetkezo egy hetbe, akkor kirakom a piacra az osszes purdet...vigye ki akarja. (azert van koztuk nehany akibe van fantazia).

        Sziasztok,
        Nandi
        (Halalosztok I.)

        Message 3 of 3 , Jul 29 10:39 AM
          Sziasztok

          Azzal kezdeném, hogy rettentően sajnálom, hogy nem sikerült találkoznunk Tusnádon. Ha valaki keresett telefonon: pár órára le voltam merülve s sajnos a hálózat is elég terhelt volt néha. Bár így is sikerült találkoznom 2 menedzserrel :)

          Nándi: szerintem ne hagyd teljesen abba. Add el a véneket, csak tizenévesekat hagyjál. Készítsd el a sorokat/taktikát, állíts be egy átlagosan minden főszkillt növelő edzést mindenkinek. Elég ha belépsz 3-4 hetente megnézni hogyan fejlődnek. Ezt játszod pár szezonon át, majd ismét eladod a faszba őket: ha véletlen majd megjön ismét a kedved akkor lesz egy csapatod ahol nem az edzőtermek építésével kell pöcsölj egy éven át és még pénz is lesz amiből gazdálkodj. Megéri kipróbálni. Ha nem tetszik akkor majd végleg abbahagyod, de egy próbát megér!

          Sikeres szezont mindenkinek!
          Isti (HC Barót, I.1)