válogatott választás

  • István Vajda
    Message 1 of 8 , May 25 12:10 PM
      Sziasztok

      Mint már gonodlom sokan láttátok vasárnap estig van lehetőség válogatott kapitányt választani.
      Két kérdésem lenne:
      1)Klacee, akarsz ismét jelentkezni? Ha igen akkor szerintem ismét össze tudjuk hozni a dolgot. A román szavazótábor megint meg fog oszlani bulanel es hector (és esetleg Chessmaster) közt. De akkor még holnap kéne jelentkezz, legyen ideje mindenkinek rád szavazni!
      2) ha klacee nem vállalja, akkor van közülünk valaki akinek van ideje és kedve hasonló feladathoz?

      Amennyiben mindkét kérdésre nemleges válasz jön, akkor mindenki szavazzon/neszavazzon kedve szerint.
      Sok sikert mindenkinek az új szezonban!

      Isti

      (vajdai/HC Barót, I.1)
    • Kelemen Laszlo
      Message 2 of 8 , May 25 1:08 PM

        Sokat gondolkodtam, hogy ismet bevallaljam-e a kapitanysagot, mert eleg kiakaszto volt ez a vb, "sajna" kiestettem a romanokat.. :) Pedig nem akartam, sot...most ha bent tudtunk volna maradni akkor kovetkezokor atom csapatunk lehetett volna es meg akar az elitbe valo jutas is cel lehetett volna, csakhat Belgium bekavart rendesen, ok voltak a leggyengebbek es megis mindketszer vereseg lett a vege. Most azon gondolkodom egy ideje, hogy megcsesztetem egy kicsit a magyarokat (felreertes ne essek jobban birom a magyarokat a romanoknal csak ez igy megse fasza), mert irtam volt a magyar kapitanynak (aki igaz szlovak vagy milyen nemzetisegu de jol tud magyarul ugyhogy mindegy), es megcsak nem is azt, hogy adja ide nekunk a meccset, hanem, hogy allitsuk mindketten alacsonyra a fontossagot, errefel azt irta, hogy ebbe igy konkretan nem megy bele de ez nem azt jelenti, hogy nem tesz alacsonyat...na ebbol vegye ki valaki, hogy mit akart...en gondoltam, hogy sokat nincs amit szamitsak ra, igy normallal mentem, o meg persze azt hitte alacsonyozok es betette a magasat, raadasul egy szinttel kisebb volt a moralunk, ezert siman kikaptunk. Holott 3 fordulo volt meg csak a vege elott es 4 ponttal (tehat 2 meccsnyivel) vezettek a csoportot, egesz jo golarannyal, ugyhogy azt hiszem nekik egy esetleges vereseg is belefert volna, plane, hogy ha alacsonyozott volna akkor be tudott vallalni 2 magasat a vegen es az egyik csak bejott volna (be is jott mint kesobb kiderult)...ugyhogy ennyi rola/roluk. Igaz talan ha a forumra irtam volna esetleg paran benne lettek volna (bar annyira azert nem hiszem), de azert gondoltam egy ilyen kaliberu dolgot megse irok be a forumra, amelyet barki lathat es egyebkent se mondjak, hogy szerencsetlenek vagyunk mert meccset akarunk kunyizni, pedig ha engem kertek volna meg en siman leadtam volna a  meccset...ha ideadtak volna a meccset akkor jobb golarannyal bent maradtunk volna. Ezt at is fogom fogalmazni a forumon kicsit egyek a kefet, mondjuk nem mintha sokat szamitana, de akkor is illik tudniuk rola stb, bazki azert a roman liga nem tom pontosan de lassan 30-40%a magyar anyanyelvu, az elso ligabol 16bol 10en szekelyek, epp ma olvastam Nanditol.
        Eddig nem akartam beirni nekik amig nem valt biztossa, hogy kiesunk, de az i-re a pontot az tette fel, hogy a kapitanyuk azt irta gondolkodik, hogy bevallalna a roman kapitanyi posztot...ez azert felhaboritott, egyelore a segede jelezte a szandekat...be is irok kesobb vagy holnap nekik valamit, remelem visszajutok a romanokkal a divizio I-be, aztan hatha a  magyarok kiesnek es ismet talalkozunk (ha esetlegesen megint lesz kedvem/idom es ha visszvalasztodok persze), akkor bemagasoznek nekik, hogy ne gorezzanak...

        Szoval az egyik ok ez az amiert bevallalnam, de inkabb az, hogy eleg sok idot forditottam volt a valogatottra, foleg az elejen es a kozepen, ugyebar fel kellett kutatni/kivalasztani a kezdok es megfelelo csereket a vb-hez, meg a  jo jovobeni jatekosokat, irtam az illeto menedzsereknek, hogy hogyan edzek a jatekosokat, hogy a valogatottnak es persze szamukra is hatekonyabbak legyenek legyenek, szerencsere 80-90%uk segitokesz volt. Egy masik fontos dolog meg az, hogy se bulanel-t se hectort nem latnam szivesen kapitanykent (plane nem azt a chessmastert) mert mindkettot nagyon gyengenek tartom, mindkettonek csak a szaja jar stb, hectorral meg amugyis mindig is vetelytarsak voltunk, eshat eleg nagy adatbazisom van es ha mar elkezdtem akkor nem szeretnem ha mas aratna le a baberokat, visszajuttatna a csapatot a div1be es gorezna... :)

        Jo volt ez a tapasztalat, vegulis tobb melo van vele mint ahogy gondoltam, vagyis a multkor nem foglalkoztam vele ennyit (megis 3. lettem/lettunk :P), most mar belatom picit tamadobban kellett volna jatszanom, itt fokent a taktikai pontok elosztasara gondolok, jobban kellett volna figyelnem a formakra es par helyen valtoztatni, csakhat valtoztatni amugy se nagyon akartam/tudtam mert az osszeszokottsag az nagyon alacsony szinten volt es nem akartam, hogy tovabb csokkenjen, talan jobb lett volna, es talan jobb lett volna a soroknal mas taktikakkal menni, csak nem mertem tamadobban menni mert igyis bazi eros volt a mezony, illetve nem nagyon kutatgattam meccseket, kapusokat, dehat most mar keso banat, de mondom egy hasznos tapasztalat volt, majd ha valaki kesobb bevallalna a dolgot akkor ezekre mindenkeppen fgyeljen, illetve szivesen adok tanacsot, bar most mar latom egyre tobb szekely kezd felzarkozni a legjobbak koze es hat nem nagyon vannak hasonlo "titkok"...

        Na asszem ennyi. :P Ezt nem igazan kampanyszovegnek szantam, mert most mar gondolom nem nagyon van szukseg ra, csak gondoltam megosztom a tapasztalataimat, no de ha nem akad mas szekely kandidalo akkor ha gondoljatok szavazzatok ram. Bocs ha kicsit hosszu volt dehat ismertek... ;)

        Sok sikert mindenkinek az uj szezonban!

        klacee - romany valogatott kapitany :)
        (t-bag hc-IV.5

        Message 3 of 8 , May 26 11:53 AM

           Igen gyarapodunk ugyanis a Sky Hc es a Siculum Hc is magyar kezben van,
          ezert is kernem a lista administratorat hogy hivja meg albisti@... -t o a
          Siculum menedzsere, ha jol tudom klevyke@... mar tag, o a Sky Hc iranyitoja.
          Ja es Laci sok sikert neked, reszemrol elment a szavazat.

          Udv, Nandi (Halalosztok)

          Message 4 of 8 , May 26 2:23 PM
            Helló mindenki,

            Igen jöttem egyet nagyvilágot látni, és kitudja, még lehet hogy bent is maradok.
            Addig is sok sikert mindenkinek és Hajrá Sky HC. :P

            U.I. Nándi a reggel kómás voltam még mikor hívtál, holnap még beszélünk.

            Message 5 of 8 , May 26 10:50 PM
              Sziasztok
              Sok sikert mindnkinek az uj szezonban. Erdekes lesz ezzel a play-outos valtoztatassal szerintem az arena. Amugy lehet, hogy nem 10en vagyunk, hanem 11-en. Az a Penpredatorsos is ha minden igaz szekely legenyke.

              Az en szavazatomat is megkaptad! :)

              Udv. Darvas Attila (dorvex, Slicc)

              Message 6 of 8 , May 30 12:12 AM
                Sziasztok

                Ismét megcsináltuk :))) Gratulálok Klacee-nak az újabb győzelemhez és megköszönném mindenkinek a groupról a szavazatát. Ahogy jósoltam: nagyon szoros volt a szavazás és csakis azért siekrült nyerni mivel szétoszlottak a román szavazatok.
                A fórumon (ismételten) kitört konfliktusra remélem senki nem fog reagálni mégcsak egy fél mondtattal sem, hadd monologizáljanak...
                Szerintem tanulnak az esetből, a következő választáson garantáltan nem fogjuk tudni ezt ismét eljátszani:)) de most rettentően jólesett!

                Sok sikert mindenkinek!

                Isti
                (vajdai, HC Barót, I.1)

                Message 7 of 8 , May 30 1:11 AM

                  Megint osszejott, de legkozelebb jobban kell mozgositsunk mas magyar menedszereket is, hogy tobben szavazzunk, mert most mar vilagos nekik is, hogy mi "szervezkedunk ellenuk". A forumon meg hadd tomboljanak, latszik a felgyulemlett frusztraltsag, amugy is evente, vagy masfel evente elojon ez beloluk. En megigertem hogy tobbet soha nem irok oda, es nem is teszem addig amig verig serto dolgot nem irnak, s ezt tanacsolom masnak is a jelenlegi helyzetre reagalva, ne valaszoljunk a provokacionak 1-2 nap es elfelejtik, megunjak.

                  Udv, Nandi
                  Halalosztok

                  UI: remelem az idei Tusvanyoson megint osszehozunk egy talalkat, hatha azon nem leszek annyira reszeg mint a tavalyin :)

                  Message 8 of 8 , May 30 6:03 AM
                    Hat igen kotekednek megint, nem tudjak megemeszteni a dolgot, meg egy picit elbohockodok veluk mert megiscsak rolam van szo, mas egyelore tenyleg ne nagyon szoljon bele, nem kell a fesztival, meg 1-2 nap es en is befejezem. :)
                    Kovetkezokor tenyleg komolyabban oda kell tennunk magunkat, mert ha veletlen csak egy komoly jelentezojuk lesz akkor annak jo eszelye lesz ha nem tudunk csinalni minimum 20 de inkabb 30 szavazatot.
                    Vegulis megertem oket, ugy ertem hagynam a francba az egeszet, meg talan orulnek is, hogy kiestek csakhogy jo lehetoseget lattam most a dologban, gondoltam ha sikerul bentmaradni akkor utana atom csapat jonne ossze es jo lett volna megprobalni feljutni az elit ligaba, hogy ne tudjanak gorezni es ha valami van akkor az orruk ala dorgolni de pont, hogy a legszarabbul sikerult az egesz mert kiesett a csapat, de most emberukre talaltak bennem mert amugy sem vagyok formaban mostanaban ugyhogy nem fogom hagyni, hogy kotekedjenek, de remelem par nap es lecsillapodnak.
                    Ezt meg vegig viszem, utana nem tudom lesz-e ra idom, esetleg lehet gondolkodni ki vallalna be, s hanem megvalasztunk egy gyenge kulfoldit... :) vagy egy romant, de az akkor fog kapni csesztetest ha gyenge lesz. :)
                    A magyaroknak meg nem irtam be, de rajuk is haragszom meg mindig, megvarom ulepedjen le ez a roman vita addig van meg egy kis dolgom is, aztan meglatom beirok-e nekik, nem lenne fasza kirobbantani egy vitat ott is tudom de azert nehez megemeszteni, elfelejteni a dolgot, forditott helyzetben en siman odaadtam volna a meccset, na mindegy meglatjuk.
                    Udv,
                    Laci