Re: [HA_szekely_menedzserek] vote

  • Nándor Szilágyi
    Message 1 of 14 , Jan 7, 2011
      En mar a tegnap megszavaztalak. Amugy hanyan vagyunk a listan, csak hogy tudjuk hany szavazat kell egy kapitany megvalasztasahoz ?

      From: Darvas Attila <dorvex@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Date: Friday, January 7, 2011, 11:59 AM

      Részemről is megkaptad a szavazatot :D

      Üdv dorvex/Slicc

      Message 2 of 14 , Jan 7, 2011
        20 tagja van a csoportnak. De innen van aki már nem arénázik. Szerintem sima lesz a szavazás mivel a "másik tábor" meg fog oszlani hector meg a tót között.

[...]

      • Kopacz Levente
        Message 3 of 14 , Jan 7, 2011
          Plusz egy szavazat tölem is.

[...]

        • Szabo Szilard
          Message 4 of 14 , Jan 7, 2011

            Ment tőlem is a szavazat.

            szilikesz/ Vörösek Hc

            Message 5 of 14 , Jan 7, 2011
              Hehe, koszi, hogy ezt felhoztad, marmint el is felejtettem, de olyan jo ujra olvasni, ne tudjatok meg mennyire elveztem volt a dolgot... :D
              Nehanyuknal ezzel ki is vertem a biztositekot gondolom, mert gondolom eszrevettek a dolgot... :)) es azok most inkabb lehet ellenem fognak szavazni de kit erdekel!? Par embernek a bohockodasa meg tamadasai miatt azt gondolom siman megerdemeltek!

              Na mindegy, koszi a szavazatokat sracok, azt hiszem kb 10 szavazatom biztos lesz, de kb 15ben remenykedek (+holnap meg szolok 2 ismerosnek), mert altalaban annyi eleg szokott lenni, neha meg kevesebb is...es nem hiszem, hogy ennel tobbet ossze tudna gyujteni barmelyikuk is mert, mert ram mint nem igazan romanra nem fognak szavazni az egy dolog, de azt hiszem ha a szlovak sokat is fog kapni, ugyis lesz jopar ember aki hectorra fog, mert nem tom miert de valamennyire birjak azt a tagot pedig nagyon gyenge, szinte semmit sem nyert eddig, csak annyi, hogy meg mindig elso ligas de az nem sok ennyi ido alatt...ezt le is irta valaki nagyon ugyesen! :)) Ja es egyebkent azert is vallaltam be a dolgot mert meglattam hector nevet a jeloltek kozott, gondoltam nehogy mar megvalasszak azt a tokeletlent...legnagyobb ellenfelemnek tartom az elso ligabol, igy hatha oda tudok megint porkolni az orra ala...nem allhatom mert nagyon sokszor megjelenik a neve hol egyik hol masik valogatott valasztasnal de meg se mukkan olyankor a forumon, pedig regebb meg kivancsibbak lettunk volna, hogy mik az elkepzelesei egy olyan tapasztalt menedzsernek mint o...no mindegy.

              Aztan ha megvalasztodok, akkor megprobalok osszehozni valamit, ne mondjak, hogy "szar a magyar"! :)) Ja es barkitol szivesen veszem majd az esetleges eszreveteleket vagy barmit ami segithet, na nem mintha ketelkednek magamban vagy ilyesmi...van mar 1-2 otletem (de jo lenne mar latni a keretet es akkor tobbet tudnek mondani), csak lehet nem veszek majd eszre valamit es ki tudja valaki jol lat meg valamit ami segithet, es nehogy az legyen, hogy eszrevette a dolgot de nem akart szolni mert azt hitte, hogy en maskepp latom es direkt csinaltam mashogy valamit...:) Ja es erdekes lenne a magyarok elleni konfrontacio megismetlese...ugyertem az ifik utan a nagy valogatott is egy csoportba kerult a magyarokkal! :)) Sok sikert Merlin az ifiknel!
              Megegyszer koszi, hello.

              Message 6 of 14 , Jan 11, 2011

                Elsősorban szeretnék gratulálni Klaceenak a győzelemhez! Sok sikert mint válogatott menedzser. Másodsorban meg szeretném mindenkinek köszönni az újabb sikerült "erődemonstrációnkat". Ha nem csal az emlékezetem eddig mindig sikerült megválasztani egy embert ha ez volt a célunk. Fel van adva a lecke az ellentábornak! Amúgy meglepően szorosra sikerült a választás. Szerencsére hector megosztotta a tulsó tábort, ezért nem szavaztak mind a tótra.
                Ki szeretném hangsújozni a yahoo group fontosságát: mint megtudtam Ice rendszeresen figyeli és google translate segítségével próbálja megérteni, hogy miket beszélunk a magyarországi fórumon. A groupnak köszönhetően észrevétlenül meg tudjuk oldani a "szabályellenes" dolgokat (gondolok itt a szavazatra buzdításra). Szóval kevésbé érzékeny témáknak tökéletesen megfelel a székely menedzserek része a magyar fórumnak, de a fontos dolgokat ezentúl is javallott itt megbeszélni :)

                Sikeres szezont minden magyar menedzsernek!

                Isti (avagy HC Barót/vajdai, I.1)

                Message 7 of 14 , Jan 12, 2011

                  En is orulok hogy osszejott a dolog es ugymond mi diktalunk a romanoknal. Szerintem erdemes lenne a listat boviteni, ok is eszrevettek mi a tema, es nyugodtan szervezkedhetnek "ellenunk", egy kovetkezo valasztason nem hinnem hogy megint sikerulne a dolog (most kis kevesen mult). Ice-ra visszaterve, lehetne szerintem egy kicsitt szivatni a "nagy terstvert" es olyasmiket irogatni a forumra amit biztosan nem tudna leforditani, hogy vegye eszre faszra vesszuk egy kicsit :) Mit szoltok? En pl szekely tajszolasra, szlengre gondolok, vagy magyar szojatekokra (aztmondjakahatalmasok......stb), amiket a google nem tud leforditani, vagy hulyesegeket ad.  Lassuk csak meddig birja szotlanul :)

                  Udv, Nandi
                  (Halalosztok)

                  Message 8 of 14 , Mar 16 4:00 AM
                    Udv!

                    Eljott az ujabb szavazas lehetosege, es, hogy ismet egy szekely menedzser legyen az ifi valogatott kapitanya, tortenetesen Merlin ujravalasztasarol beszelek, szal aki ugy gondolja ne habozzon es nyomjon ra, csak azert szolok nehogy valaki elfelejtse, hogy lehet szavazni... :) Sok sikert mindenkinek az uj szezonban, foleg az elso ligasoknak, akik meg mindig birjak! ;) Sziasztok.

                    Laci

                  • Nándor Szilágyi
                    Message 9 of 14 , Mar 16 4:02 AM
                      megszavazva, es sok sikert mindenkinek

[...]