126Feljutottunk!

  • kovacs endre
    Oct 1, 2011

      Udv. Mindenkinek!

      Nagyon passziv vagyok a yahoo group-os levelezo listan, de most ugy ereztem, hogy irnom.

      Sikerult feljutnom a roman elso ligaba, meg akkor is, ha ez csupan 1 idenyt jelent, de ez nagy eredmeny szamomra. Mar a tavalyi szezonban is jol ment a csapat, de nem akartam eroltetni a feljutast, mert ugy gondoltam, hogy nem allnam meg a helyem. Nos, most sem sokkal jobb a csapat, ellenben, egy probat megerdemelnek a jatekosok, azok utan, hogy playoffban szepen szerepeltek.

      Sok sikert azoknak, akik meg a feljutasert/benn-maradasert harcolnak!

      Udv.

      Endre