      From: István Vajda <acdcisti@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, July 17, 2011 12:39 PM
      Subject: [HA_szekely_menedzserek] Tusvanyos

      Sziasztok,

      Gondolom nem mindenki követi a "Székely Menedzserek" témát a magyar fórumon, ezért ide is elküldöm az ottani üzenetemet:

      "Az idei Tusványos július 19-24 közt lesz. Jó lenne szervezni egy kis menedzsertalálkozót ahol két sör között meginnánk egy harmadikat és közben az arénáról is beszélgetnénk.
      Gondolom mindenkinek inkább a július 22 (péntek) vagy a július 23 (szombat) felelne meg.
      Az idén remélhetőleg többen leszünk mint tavaj :)"

      Csak annyi tűnik biztosnak, hogy valami délutáni órában kéne rendezni a találkozást, hogy mindenki ébredjen fel rendesen és kicsit regenerálódjon a mája...
      Én a szombati napot javasolnám.
      Mivel megeshet, hogy egyeseknek tusnádon nem lesz internet hozzáférése ezért megadom a számomat, ezen kereshettek ha már ott vagytok de nem sikerül elolvasni a maileket, hogy mikor és hol lesz a találkozó: 0742768825.

      Sikeres playoffot/playoutot mindenkinek!

      Isti

      (vajdai/HC Barót)

    • Show all 3 messages in this topic