      From: Nándor Szilágyi <nandorsz@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Sent: Mon, May 30, 2011 11:11:32 AM
      Subject: Re: [HA_szekely_menedzserek] válogatott választás

      Sziasztok!

      Megint osszejott, de legkozelebb jobban kell mozgositsunk mas magyar menedszereket is, hogy tobben szavazzunk, mert most mar vilagos nekik is, hogy mi "szervezkedunk ellenuk". A forumon meg hadd tomboljanak, latszik a felgyulemlett frusztraltsag, amugy is evente, vagy masfel evente elojon ez beloluk. En megigertem hogy tobbet soha nem irok oda, es nem is teszem addig amig verig serto dolgot nem irnak, s ezt tanacsolom masnak is a jelenlegi helyzetre reagalva, ne valaszoljunk a provokacionak 1-2 nap es elfelejtik, megunjak.

      Udv, Nandi
      Halalosztok

      UI: remelem az idei Tusvanyoson megint osszehozunk egy talalkat, hatha azon nem leszek annyira reszeg mint a tavalyin :)

      From: Darvas Attila <dorvex@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Date: Friday, May 27, 2011, 8:50 AM

      Sziasztok
      Sok sikert mindnkinek az uj szezonban. Erdekes lesz ezzel a play-outos valtoztatassal szerintem az arena. Amugy lehet, hogy nem 10en vagyunk, hanem 11-en. Az a Penpredatorsos is ha minden igaz szekely legenyke.

      Az en szavazatomat is megkaptad! :)

      Udv. Darvas Attila (dorvex, Slicc)