      From: István Vajda <acdcisti@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Sent: Wed, May 25, 2011 10:10:07 PM
      Subject: [HA_szekely_menedzserek] válogatott választás

      Sziasztok

      Mint már gonodlom sokan láttátok vasárnap estig van lehetőség válogatott kapitányt választani.
      Két kérdésem lenne:
      1)Klacee, akarsz ismét jelentkezni? Ha igen akkor szerintem ismét össze tudjuk hozni a dolgot. A román szavazótábor megint meg fog oszlani bulanel es hector (és esetleg Chessmaster) közt. De akkor még holnap kéne jelentkezz, legyen ideje mindenkinek rád szavazni!
      2) ha klacee nem vállalja, akkor van közülünk valaki akinek van ideje és kedve hasonló feladathoz?

      Amennyiben mindkét kérdésre nemleges válasz jön, akkor mindenki szavazzon/neszavazzon kedve szerint.
      Sok sikert mindenkinek az új szezonban!

      Isti

      (vajdai/HC Barót, I.1)

    • Show all 8 messages in this topic