      From: István Vajda <acdcisti@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Sent: Fri, January 7, 2011 12:09:22 PM
      Subject: Re: [HA_szekely_menedzserek] vote

      Amúgyis "adósod" minden első ligás menedzser amiért utolsó I.1es szezonodban leadtál minden meccset a magyaroknak, de visszaraktad a kezdőket a románok ellen :)))) Megszavazva.

      Üdv.
      vajdai/HC Barót

      From: Elôdke Szabó <szelodke@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Date: Friday, January 7, 2011, 11:56 AM

      Na szerusztok, es sikerekben gazdag Boldog Uj Evet Kivanok mindenkinek...

      Laci reszemrol megvan a szavazat, csak epp nehogy vilgbajnokot csinalj a csapatbol, mert a bolcssegtol majd nem tudjuk befogni a szajukat (ez csak vicc volt)...Remelem masok sem alszanak teli almot, igy megkaphatod a szavazatokat, es siman megvalaszthatunk valogatott menedzsernek...

      Udv szelodke