104Re: [HA_szekely_menedzserek] vote

  • Kopacz Levente
    Jan 7, 2011
      Plusz egy szavazat tölem is.

      From: Kelemen Laszlo <klacee2006@...>
      To: HA_szekely_menedzserek@yahoogroups.com
      Sent: Thu, January 6, 2011 6:48:54 PM
      Subject: [HA_szekely_menedzserek] vote

      Sziasztok!

      Nem tom vettetek-e eszre de jeloltettem magam szov.kapitanynak a nagy valogatottnal...most pillanatnyilag van idom, igaz csinalom a soforsulit es keresek valami melo utan de ha osszejon a melo akkor is szakitok ra egy annyi idot...azert nagyon nem elem bele magam, szoval nem nagy gond ha veletlen nem valasztanak(totok) meg, de azert orulnek neki, mert most ugyis kiestem alsobb ligaba a love miatt es ez jonehany szezonig meg igy lesz, tehat alig kell foglalkoznom a csapatommal es alig lepek be naponta par percre, de szivesen belevagnek valami fontosabb dologba, igy bevallalnam a valogatott iranyitasat, szoval aki ugy gondolja az 8.-aig szavazzon ram, elore is koszi, es sok sikert mindenkinek, sziasztok.

      Laci

    • Show all 14 messages in this topic