nieuw in de groep

  • gnmaelbers
    Message 1 of 1 , Jun 4, 2003
      Goedenavond allen,

      Mijn naam is Gert Aelbers, ben 60 jaar en woon in Bilthoven.
      Sinds een paar jaar doe ik, eerst op een laag pitje maar nu voluit,
      onderzoek naar de families Aelbers, Doesburg, van Zoelen (Utrecht),
      Tersteeg (Utrecht), Mulder (Utrecht). Verder hebben mijn interesse de
      Haas, Middelweerd, Schippers, de Kruijf, Flink, Schalkwijk en nog een
      paar.
      De gevonden gegevens verwerk ik met Pro-Gen tot parentelen. Want ik
      kan mezelf er niet toe brengen me te beperken tot genealogien. Zie
      mijn homepage.
      Ik heb nog zoveel losse eindjes dat ik nog lang niet 'vast'zit.

      Tot die tijd lees ik mee en zal ik reageren, daarna komen de vragen.

      Gert Aelbers

      http://home.hccnet.nl/g.aelbers