Henricus Vanlangendonck °1700

  • yoerivl
    Message 1 of 1 , Jul 31 4:12 AM
      Beste mede-genealogen,

      Ik ben al een tijdje bezig met het opzoeken van de Vanlangendonck
      stamboom.
      Maar nu ben ik vastgelopen bij Henricus Vanlangendonck, geboren in +-
      1700.
      Henricus trouwde met Maria Anna Govaerts.

      Kinderen van Henricus Vanlangendonck en Maria Anna Govaerts:
      1.1 Anna Maria Vanlangendonck.
      1.2 Henricus,Jr. Vanlangendonck.
      1.3 Elisabetha Vanlangendonck, geboren in Linden.
      1.4 Maria Vanlangendonck, geboren in 1730.
      1.5 Petrus Josephus Vanlangendonck, geboren op 19/02/1734. Overleden
      op 13/12/1803.
      1.6 Anna Catharina Vanlangendonck, geboren op 09/03/1737 in Linden.
      1.7 Joannes Vanlangendonck, geboren op 16/12/1737.
      1.8 Guilielmus Vanlangendonck, geboren op 01/12/1739.

      Iemand heeft me verteld datonze familie vermoedelijke van Haacht
      afkomstig is(hof Langendonck).
      Maar ik wil eerst de directe verwanten van Henricus vinden
      (ouders,broers etc.) en zo uiteindelijk bij voorouders in haacht
      terrechtkomen.
      Wie kan mij helpen aan verdere gegevens over Henricus Vanlangendonck
      of de familie in Haacht.
      Als u het het parenteel van henricus wenst kan u dat aanvragen op :
      yoerivl@... alle info en/of tips zijn daar eveneens welkom.

      Hartelijk bedankt,
      Yoeri Vanlangendonck