Familie Timmermans

  • Martijn Pijnenburg
    Message 1 of 1 , May 31, 2003
      Wie heeft er voor mij meer informatie over de volgende stamreeks
      Timmermans of hun voorouders, of kwartierstaten van ondergenoemde
      personen:

      Arnolda Timmermans, geboren Schijndel 18-1-1890, overleden Schijndel
      16-4-1976, huwt Schijndel 24-5-1911 Albertus Pijnenburg,

      Antonie Timmermans, geboren Schijndel 10-6-1859, overleden Schijndel
      10-1-1897, landbouwer, huwt Schijndel 12-4-1883 Henrica Goijaarts

      Arnoldus Timmermans, geboren Boxtel 12-12-1816, overleden Schijndel
      (datum onbekend), landbouwer, huwt Schijndel 1-2-1845 Elisabeth
      Verhagen

      Franciscus Timmermans, gedoopt Gemonde 14-6-1785, overleden Schijndel
      19-2-1837, landbouwer, huwt Schijndel 30-4-1815 Maria van Roosmalen

      Aart (misschien Arnoldus) Timmermans, huwt Maria van Uden

      Met vriendelijke groeten,
      Martijn Pijnenburg