familienaam "van de Bilt

  • jennyvansoestvandebilt
    Message 1 of 1 , Oct 18, 2013

      Beste leden,

      Zoals jullie zien aan mijn ondertekening heet ik van mijn meisjesnaam "van de Bilt".
      Ik ben dus al een hele tijd bezig om meer over mijn voorouders te weten te komen.

      Nu ben ik al een poosje bezig om de familienaam met variaties vanuit heel
      Nederland en eventueel vanuit de hele wereld in kaart te brengen.

      Ik heb al veel informatie gevonden en gekregen. Maar ja zoals jullie zelf
      wel weten. Je wilt natuurlijk altijd alles hebben.

      Dus mochten jullie gegevens hebben over deze familienaam. Ook al zijn ze
      aangetrouwd. Verras mij ermee.

      Ik zal jullie hiervoor heel erg dankbaar zijn.

      Met vriendelijke groeten

      Jenny van Soest-van de Bilt

      Vleuten