USA Vorser

  • dick_bakker
    Message 1 of 1 , Jan 14, 2013
      Hallo mailclubgenoten,

      Begin 1900 zijn en een aantal van mijn voorouders geëmigreerd naar
      de USA, naar de staat Californië. Ik sta nu op het punt om mijn speur-
      tocht daar voort te zetten.
      Heeft iemand ervaring met de het zoeken in de USA? Weet iemand of
      er daar, in Californië, ook mailclubs zijn? Tips, aanwijzingen zijn wel-
      kom voordat ik misschien opga in de Amerikaanse mist en verdwaal.

      Alvast bedankt voor de hulp, aanwijzingen.

      groet, Dick Bakker