Huwelijk Jacob Voges en Maria Louisa Tuinsma

  • Dick
    Message 1 of 1 , Jul 10, 2012
      Beste lijstgenoten,
      Wie kan mij helpen.
      Ik ben op zoek naar de huwelijksdatum en plaats van Jacob Voges, geb 21-8-1792 in Haarlem en Maria Louisa Tuinsma, geb. 4-12-1788 in Zaltbommel.
      Ik heb gevonden dat Jacob Voges militair was. Tot 1810 heb ik hem in Arnhem getraceerd. Op 28-2-1815 wordt hun dochter Hendrina Voges in Zwolle geboren. Al hun kinderen (7 totaal) zijn in Zwolle geboren.
      Van een huwelijk tussen Jacob Voges en Maria Louisa Tuinsma ontbreekt ieder spoor.
      Wie weet een oplossing?
      Alvast bedankt.
      Dick de Jong