CD's dopen Zuid-Holland dubbele plaatsnamen

  • Genealogie Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 1 , Oct 11, 2009
      Hallo genealogievriend(inn)en,

      Enige tijd geleden bracht ik het vervelende feit ter sprake dat op de CD's
      dopen Zuid-Holland een flink aantal plaatsen op een hoop waren geveegd en
      alle onder dezelfde plaats stonden vermeld.

      Inmiddels is een bevriende medegenealoog erin geslaagd om één en ander
      uiteen te rafelen en in een pdf-file samen te vatten. Genereus heeft hij mij
      toestemming gegeven eenieder van zijn werk te laten profiteren. In deze file
      vindt u dus uitsluitend en alleen de plaatsen waarbij dat voorkomt, met
      wederzijdse verwijzingen.

      U vindt deze file op
      http://www.rijerkerk.net/Rijksarchief%20dubbele%20plaatsen.pdf

      Veel plezier ermee!