Gedcom bestanden Aldfaer versus Geneanet

  • Dick
    Message 1 of 6 , Sep 19 2:04 AM
      Wie van jullie heeft ervaring met het inlezen van Gedcom bestanden van Aldfaer naar Geneanet? Mijn ervaring is, dat bij geadopteerde kinderen fictieve ouders worden toegevoegd en dat relatievormen als samenwonen, bij Geneanet als huwelijken worden weergegeven.
      Hierdoor zijn de gegevens die op Geneanet zichtbaar zijn, naar mijn mening onbetrouwbaar.
      Heeft iemand een oplossing, anders denk ik dat ik mijn gegevens bij Geneanet verwijder.
      Groeten,
      Dick de Jong
    • Genealogie Rijerkerk-Bronner
      Message 2 of 6 , Sep 19 2:09 AM
        Hallo Dick,

        De meest geëigende plaats om deze vraag te stellen is mijns inziens op
        http://aldfaer.net/sitemap/index.php?q=forum

        Vriendelijke groet,

        Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
        www.rijerkerk.net

        Message 3 of 6 , Sep 19 2:12 AM
          Hallo Cock,

          Aldfaer en Geneanet verwijzen naar elkaar, ook in het Forum.

          Groeten,

          Dick de Jong

          Message 4 of 6 , Sep 19 2:22 AM
            Hallo Dick,

            Proberen dus kennelijk beide het probleem bij de ander te leggen. Dat
            betekent helaas dat een oplossing op korte termijn er kennelijk niet in zit,
            tenzij iemand hier een oplossing heeft.

            Sterkte en succes er mee.

            Message 5 of 6 , Sep 21 12:46 AM
              Beste Dick,

              deze vraag moet je echt droppen bij de helpdesk van Aldfaer!

              Succes, groet, frans

              Message 6 of 6 , Sep 22 4:57 AM
                Beste Frans,

                Ik heb de vraag gesteld aan de helpdesk van Aldfaer, maar deze verwijst weer
                naar Geneanet. Zo is de cirkel weer rond en zijn we nergens mee verder
                gekomen.