Ben er weer

  • Genealogie Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 1 , Apr 3, 2009
      Hallo genealogievriend(inn)en,

      Na een maandje Franse Antillen, ben ik weer op het Zuid-Franse nest neergestreken.

      Vragen kunnen dus weer gesteld worden, maar verwacht niet direct wonderen, antwoorden zullen aanvankelijk wat langer wegblijven als jullie van me gewend zijn, jullie begrijpen dat er nogal wat achterstand is ontstaan. Maar er gaat aan gewerkt worden.

      Vriendelijke groet,
      Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
      www.rijerkerk.net