FW: op zoek naar informatie familienaam van de Bilt en variaties

  • genealogie Jenny
    Message 1 of 1 , Dec 11, 2008
      Beste groepsgenoten,

      Zoals jullie weten heet ik van mijn meisjesnaam "van de Bilt". Ik ben dus
      ook al altijd bezig geweest om meer over mijn voorouders te weten te komen.

      Nu ben ik al een tijdje bezig om de familienaam met variaties vanuit heel
      Nederland en eventueel vanuit de hele wereld in kaart te brengen.

      Ik heb al veel informatie gevonden en gekregen. Maar ja zoals jullie zelf
      wel weten. Je wilt natuurlijk altijd alles hebben.

      Dus mochten jullie gegevens hebben over deze familienaam. Ook al zijn ze
      aangetrouwd. Verras mij ermee.

      Ik zal jullie hiervoor heel erg dankbaar zijn .

      En het hoeft natuurlijk niet heel snel. Met de komende feestdagen zal dat
      vast niet lukken. Volgend jaar mag natuurlijk ook.

      Genealogische zoekgroetjes van

      Jenny van Soest-van de Bilt.