Indien genealogiesite is bijgewerkt

  • Genealogie Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 1 , Nov 1, 2008
      L.S.,

      Geruime tijd geleden heb ik aangekondigd geen mededelingen meer rond te
      strooien op het moment dat mijn genealogische databank weer eens bijgewerkt
      is. Per slot van rekening behoeft goede wijn geen krans.

      De site is vandaag weer eens bijgewerkt, maar weest niet bevreesd, ik ga dat
      niet veranderen.

      Ik heb echter de indruk uit vragen die ik krijg dat het alternatief dat ik
      geboden heb, (nog) niet helemaal duidelijk is voor iedereen. Het is niet
      nodig van tijd tot tijd in te loggen op www.rijerkerk.net om te kijken of er
      iets veranderd is. Het volstaat om op de site op de eerste pagina ongeveer
      in het midden aan de rechterkant bij "Change Detection" uw e-mailadres in te
      vullen en dan krijgt u automatisch na iedere aanpassing van de site een kort
      berichtje.
      Een nevenvoordeel is dat u diezelfde "Change Detection" vervolgens ook kunt
      gebruiken voor iedere andere site waarvan u geïnformeerd wilt worden als er
      op die site iets wijzigt.

      Ik hoop hiermede e.e.a. verduidelijkt te hebben, maar zijn er nog vragen,
      stel ze gerust.

      Vriendelijke groet,
      Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
      www.rijerkerk.net

      ---
      avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
      Virus Gegevensbestand (VPS): 081031-1, 31/10/2008
      Getest op: 01/11/2008 14:58:35
      avast! - auteursrecht (c) 1988-2008 ALWIL Software.