Hartelijk Welkom binnen de Genealogen-Groep!

  • john_vanriemsdijk2003
    Message 1 of 6 , May 23, 2003
      Langs deze weg wilde ik al onze leden van harte welkom heten binnen
      onze Genealogen-Groep.

      Binnen deze groep is het mogelijk uw genealogische vragen en
      onderzoeksresultaten kenbaar te maken aan de overige leden.
      Wij beheren al geruime tijd een Community voor en door Genealogen
      welke te vinden is op http://groups.msn.com/GenealogenCommunity en
      hopen dat deze discussiegroep net zo succesvol zal blijken te zijn
      als de Genealogen-Community.

      Wij hopen dat met dit nieuwe initiatief extra invalshoeken zullen
      ontstaan van waaruit medegenealogen verder kunnen met hun onderzoek.

      Heel veel plezier toegewenst binnen de Genealogen-Groep.

      John van Riemsdijk en Mieke Kooijman
    • nnpposthumus
      Message 2 of 6 , May 25, 2003
        Hoi John en Mieke,

        Bedankt voor de uitnodiging waar ik graag op in ga.
        Ik zal regelmatig jullie website bekijken om de berichten te lezen.
        Omdat ik o.m. ook van zo'n 20 yahoo genealogische websites lid ben
        heb ik nergens een registratie met dagelijkse e-mailverzending.
        Mocht er iets dingend zijn, dan weten jullie me te vinden.

        Vriendelijke groet,
        Nick Posthumus
      • Astrid de Lange
        Message 3 of 6 , May 25, 2003

          Hallo Nick,
          Ik kreeg net deze email van jou bestemd voor John en Mieke. Is er iets verkeerds gegaan of is het de bedoeling dat ik deze email ook krijg?
          Ben pas net lid van de genealogenclub dus ik weet nog niet zo goed het het precies werkt. Nog een fijne zondag,
          Astrid de lange-Baegen

[...]

          Chezmf Stationery

        • Tonia Schild
          Message 4 of 6 , May 25, 2003

            Beste Astrid

            Alhoewel dit mailtje niet bestemd is voor  mij beantwoord ik deze toch,

            Ieder lid die een vraag stel via deze en of andere Yahoo groop krijgt het mailtje, ook als je een mail zelf schrijft krijg je hem ook op je eigen e-mail adres.

            roeten Tonia Bosman-Schild

> [...]
            >verkeerds gegaan of is het de bedoeling dat ik deze email ook krijg?
            >Ben pas net lid van de genealogenclub dus ik weet nog niet zo goed het het

            Ontvang je Hotmail & Messenger berichten op je mobiele telefoon met Hotmail SMS Klik hier
          • Astrid de Lange
            Message 5 of 6 , May 25, 2003

              Dankjewel Tonia!
              Ik had al zo'n vermoeden, maar ik was er niet zeker van!
              Nog een fijne zondag!

              **FzyWzy**
            • nnpposthumus
              Message 6 of 6 , Jun 2 11:35 AM
                Hoi Astrid,

                Dat klopt, tenminste als jij alle e-mails dagelijks wilt ontvangen.
                Dat laatste kun jij instellen bij je aanmelding bij deze YAHOO-club,
                zo ook bij alle andere.

                Groetjes, Nick

                --- In Genealogen@yahoogroups.com, "Astrid de Lange"