Charlois 1602-1611

  • Michel Ball
    Message 1 of 1 , Jun 18, 2008
      Waarde groepsleden,

      Zojuist heb ik een heel oude verzameling regesten van grondtransacties
      en hypotheken van Charlois in mijn website geplakt. Het zit barstensvol
      oude Charloise namen. Dankzij aanwijzingen van Ton Hokken uit Utrecht
      heb ik het snel van allerlei storende codes uit Wordperfect kunnen
      ontdoen. Kijk gauw op: http://www.mickyarco.com/charlois12.htm
      <http://www.mickyarco.com/charlois12.htm> Veel plezier !
      -Michel Ball