Uw stamboom (kwartierstaat) zo goed als klaar in é én klik

  • Genealogie Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 1 , Mar 31, 2008
      Hallo genealogievriend(inn)en,

      Gebruikmakend van de allerlaatste zoektechnieken op het internet en de
      huidige mogelijkheden om gevonden resultaten aan elkaar te kunnen koppelen
      en te ontdubbelen, ben ik in staat geweest een programmaatje te maken
      waarbij u door het eenvoudig invullen van wat eigen of andermans gegevens
      een zo volledig mogelijke, uiteraard afhankelijk van het aanbod op internet,
      stamboom (kwartierstaat) van uzelf of een ander gepresenteerd kan krijgen.

      Proeven tot nu geven aan dat e.e.a. foutloos werkt. Mocht u toch een
      probleem tegenkomen dan hoor ik dat uiteraard graag, zodat het programma
      verder verbeterd kan worden.

      U vindt deze innovatie op www.rijerkerk.net/Kwstontwerp.htm

      Veel plezier ermee.

      Vriendelijke groet,
      Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France
      www.rijerkerk.net

      ---
      avast! Antivirus: Uitgaande bericht is onbesmet.
      Virus Gegevensbestand (VPS): 080331-0, 31/03/2008
      Getest op: 01/04/2008 00:01:29
      avast! - auteursrecht (c) 1988-2008 ALWIL Software.