van der Vaart

  • jj_kleinstra
    Message 1 of 1 , May 31, 2007
      Hallo
      Omdat ik op mijn site een fam. van der Vaart heb staan heb ik de
      navolgende mail gekregen van iemand die ook aan het zoeken is.

      Geachte mevrouw/meneer Kleinstra,

      Via Google kwam ik bij uw stamboom Van der Vaart terecht. Ik zag daar
      verschillende personen met de naam Fokke Menne van der Vaart.
      In verband met een te schrijven artikel in het regionale tijdschrift
      De Ouwe Waerelt (voor Goeree-Overflakkee) ben ik op zoek naar ene
      Fokke Menne van der Vaart, die in 1967 namens zijn vrouw (Suzanna
      Helene de Vlieger) een poppenhuis schonk aan de gemeente Oostflakkee.
      Dit was gemaakt door de overgrootvader (en burgemeester van
      Oude-Tonge) van S. de Vlieger. Graag zou ik willen weten of er nog
      kinderen zijn van het echtpaar Vd Vaart-de Vlieger. Weet u misschien
      iets hierover; ook al kan ik "mijn" Fokke Menne niet op de site vinden?
      De bedankbrief van de gemeente was gericht aan de heer Van de Vaart te
      Bennekom.

      Met dank voor uw aandacht,
      vr.gr.
      Eva Lassing-van Gameren
      Oude-Tonge

      (redactielid tijdschrift De Ouwe Waerelt, tevens secretaris
      Genealogisch Centrum Goeree-Overflakkee)

      Ik hoop dat iemand hier een antwoord op weet.
      Joop Kleinstra