Geschiedenis Rotterdam

  • Genealogie Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 1 , Apr 6 6:43 AM
      Niet helemaal genealogie, maar er zo dicht tegenaan dat ik het hier wel durf
      te vermelden. Er is een nieuwe e-mailgroep opgericht voor Rotterdammers en
      Oud-Rotterdammers, die een zwak voor die stad hebben en van geschiedenis
      houden.

      De groep is een ontmoetingsplaats voor allen die de geschiedenis van
      Rotterdam een warm hart toedragen en er persoonlijke herinneringen of
      historische weetjes op kwijt willen.

      Vriendelijke groet,
      --
      Cock Rijerkerk, Le Lavandou, France