Update Genealogische Databank

  • Rob Gomes
    Message 1 of 10 , Mar 30, 2007
      Vannacht is mijn Genealogische Databank weer bijgewerkt.

      Weer toegevoegd:
      - Genealogie Gomes 2041 personen
      - 52 nieuwe documenten
      - 2 verhalen
      - 1 foto
      - 1 grafsteen
      - Texel NG dopen Den Hoorn
      - Texel NG dopen Oosterend
      - Texel NG trouwen Oosterend

      Thans totaal 143.211 personen, waarvan velen uit Noord-Holland.

      Groeten vanuit Brazil

      Rob Gomes
      Av. Mar da Irlanda 118
      CEP 58310-000 Intermares
      Cabedelo, Paraíba
      Brazil

      tel: 0055 83 32482637
      email: HYPERLINK "mailto:robgom@..."robgom@...

      Websites: HYPERLINK "http://www.robgomes.nl/tng"Genealogische Databank -
      HYPERLINK "http://www.robgomes.nl/gomes"Genealogie Gomes - HYPERLINK
      "http://www.robgomes.nl/alkmaar"Genealogische fragmenten Alkmaar - HYPERLINK
      "http://www.robgomes.nl/tng"Europese adel
      Privé vakantie: HYPERLINK "http://www.robgomes.nl/huur/huur.htm"Kamers te
      huur in vrijstaande woning in Brazilië met groot zwembad en bij het strand

    • Rob Gomes
      Message 2 of 10 , Jun 30, 2008
        Vannacht 30 juni/1 juli is mijn Genealogische Databank weer bijgewerkt.

        Weer toegevoegd:
        - Genealogie Gomes 1988 personen
        - 1 foto
        - 1 verhaal