Update Genealogische Databank

  • Rob Gomes
    Message 1 of 10 , Feb 2, 2007
      Vrijdagavond ca. 22.00 uur, voor u zaterdagmorgen 02.00 uur, is mijn
      Genealogische Databank weer bijgewerkt met de volgende gegevens:

      2 februari 2007 (versie 3.05)
      Vandaag weer toegevoegd:
      - Genealogie Gomes 2302 personen
      - 20 nieuwe documenten
      - 8 foto's
      - 17 grafstenen
      - Texel NG dopen De Koog
      - Texel NG dopen Den Hoorn

      Totaal aantal personen in de Database: 141.171

      Groeten vanuit Brazil

      Rob Gomes
      Av. Mar da Irlanda 118
      CEP 58310-000 Intermares
      Cabedelo, Paraíba
      Brazil

      tel: 0055 83 32483185
      email: HYPERLINK "mailto:robgom@..."robgom@...
      Websites: HYPERLINK "http://www.robgomes.nl/tng"Genealogische Databank -
      HYPERLINK "http://www.robgomes.nl/gomes"Genealogie Gomes - HYPERLINK
      "http://www.robgomes.nl/alkmaar"Genealogische fragmenten Alkmaar - HYPERLINK
      "http://www.robgomes.nl/tng"Europese adel

      Privé vakantie: HYPERLINK "http://www.robgomes.nl/huur/huur.htm"Kamers te
      huur in vrijstaande woning in Brazilië met groot zwembad en bij het strand

    • Rob Gomes
      Message 2 of 10 , Mar 30, 2007
        Vannacht is mijn Genealogische Databank weer bijgewerkt.

        Weer toegevoegd:
        - Genealogie Gomes 2041 personen
        - 52 nieuwe documenten
        - 2 verhalen
        - 1 foto
        - 1 grafsteen
        - Texel NG dopen Den Hoorn
        - Texel NG dopen Oosterend
        - Texel NG trouwen Oosterend

        Thans totaal 143.211 personen, waarvan velen uit Noord-Holland.

        Groeten vanuit Brazil

        Rob Gomes
        Av. Mar da Irlanda 118
        CEP 58310-000 Intermares
        Cabedelo, Paraíba
        Brazil

        tel: 0055 83 32482637

        Message 3 of 10 , Jun 30, 2008
          Vannacht 30 juni/1 juli is mijn Genealogische Databank weer bijgewerkt.

          Weer toegevoegd:
          - Genealogie Gomes 1988 personen
          - 1 foto
          - 1 verhaal