(Voorlopig?) afscheid.

  • Genealogie Rijerkerk-Bronner
    Message 1 of 1 , Jan 6, 2007
      Hallo genealogievriend(inn)en,

      Na mezelf jarenlang met veel plezier samen met Cock bezig gehouden te hebben
      met genealogie, heb ik nu na ampele overweging besloten mijn aandacht, in
      ieder geval voorlopig, op andere zaken te richten.

      Langs deze weg wil ik graag alle mensen, waar we jarenlang leuke en nuttige
      contacten mee hebben gehad, bedanken voor de fijne samenwerking en ik wens
      iedereen heel veel succes met verder onderzoek.

      In de algemene situatie verandert er niet zoveel. Cock gaat gewoon door, de
      enige verandering zal zijn dat het begrip "Cock en Marij" vervangen gaat
      worden door uitsluitend "Cock"

      Met vriendelijke groeten,

      Marij Rijerkerk-Bronner, Le Lavandou, France
      www.rijerkerk.net