RE: -=Ned-Gen-Com=- zoekwerk Vlaardingen/Maassluis

  • DICK HOFMAN
    Message 1 of 3 , Nov 7, 2006
      Geachte Hr. van Ekelenburg,

      Mag ik vragen naar Uw prijs als u in de archieven van maassluis op zoek gaat
      naar aanvullende gegevens?
      Mvg Dick Hofman

      >From: "Hans van Ekelenburg" <ekelen@...>
      >To: Genealogen@yahoogroups.com
      >Subject: -=Ned-Gen-Com=- zoekwerk Vlaardingen/Maassluis
      >Date: Tue, 07 Nov 2006 09:31:21 -0000
      >
      >Nog steeds bereid zoekwerk te verrichten in de archieven van
      >Vlaardingen en Maassluis !
      >
      >Hans

      Download de nieuwste versie van Messenger: Windows Live Messenger
      http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=nl-nl
    • Hans van Ekelenburg
      Message 2 of 3 , Nov 24, 2006
        --- In Genealogen@yahoogroups.com, "DICK HOFMAN" <dickhofman@...>
        wrote:

        > Geachte Hr. van Ekelenburg,
        >
        > Mag ik vragen naar Uw prijs als u in de archieven van maassluis op
        zoek gaat
        > naar aanvullende gegevens?
        > Mvg Dick Hofman

        > Indien het om langdurig onderzoek gaat dan kost u dat € 10,= per
        uur. Is het nog geen uur werk dan is het gratis mits er geen kopiën
        verlangd worden. Deze worden dan in rekening gebracht